کد خبر : 1647311 | 11 آبان 1398 ساعت 17:02 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: تشویق شدن در سن سیرو را از یاد نمی‌برم

فرانک ریبری تشویق شدن در ورزشگاه سن سیرو و در جریان بازی با میلان را لحظه ای به یادماندنی دانست.

ریبری: تشویق شدن در سن سیرو را از یاد نمی‌برم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره 36ساله فرانسوی فیورنتیناست که بعد از سال ها درخشش در بایرن مونیخ از ابتدای فصل جاری با پیراهن فیورنتینا به میدان می‌رود.

او با وجود سن بالا از ستاره‌های بزرگ شاغل در سری آ از جمله کریستیانو رونالدو پیشی گرفت و به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن ماه سپتامبر سری آ انتخاب شد. ریبری که برای بنفش ها بسیار عالی کار کرده، در بازی گذشته تیمش برابر لاتزیو به دلیل اعتراض شدید به کمک داور و کشیدن پیراهن او سه جلسه از همراهی فیورنتینا محروم شد. 

 

 

1444072

 

 

ریبری در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه فیورنتینا گفت:« سری آ لیگ بسیار خوبی است و اینجا تیم‌های خوب فراوانی حضور دارند. اینجا همه چیز کاملاً متفاوت از گذشته‌ام است هم از نظر شکل و شمایل استادیوم‌ها، هم شور و حال هواداران.

به خصوص رقابت با یوونتوس همیشه هیجان انگیز و ویژه است. جو پرشور ورزشگاه بر اهمیت این مسابقه اضافه می‌کند و به همین دلیل نباختن این بازی بسیار مهم است.»

 

در پیروزی 3 بر یک اخیر فیورنتینا مقابل میلان در سن‌سیرو، ریبری یک گل زیبا به ثمر رساند که باعث شد هواداران تیم حریف او را تشویق کنند.

او در این باره هم عنوان کرد:« سن‌سیرو برای فوتبال بازی کردن جای خاصی است. ما مقابل میلان بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم و وقتی که هواداران میلان مرا تشویق کردند، واقعاً برایم لحظه هیجان انگیزی بود و آن را از یاد نخواهم برد.»

 

 

1440434

 

 

ریبری با ابراز رضایت از کار کردن زیر نظر وینچنزو مونتلا در فیورنتینا گفت:« او مربی جوانی است اما همیشه سعی می‌کند که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنانش داشته باشد. من واقعاً او را دوست دارم. من فرهنگی که در فیورنتینا حاکم است و طرز تفکر این تیم را دوست دارم. فلورانس شهری پر از رستوران‌ها و پل‌های مختلف است و زمانی که خورشید می‌تابد، واقعاً شهر زیبایی می‌شود. فیورنتینا باشگاهی باقدمت است و بازیکنان بزرگ زیادی مانند گابریل باتیستوتا، روبرتو باجو و لوکا تونی برای آن بازی کرده‌اند. مسئولان این تیم از همان روز اول به من اعتماد داشتند.»

 

دیدگاه‌ها