کد خبر : 1647346 | 11 آبان 1398 ساعت 19:16 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آپاچی زیر ذره‌بین رسانه‌های آرژانتینی

آیا کارلوس توز با بوکا خداحافظی می‌کند؟

قرارداد کارلوس توز در ماه دسامبر تمام خواهد شد و اما هیچ‎کس در بوکا در مورد تمدید این قرارداد صحبتی نمی کند.

آیا کارلوس توز با بوکا خداحافظی می‌کند؟

به گزارش" ورزش سه"، آپاچی این روزها زیرذره‎بین رسانه ها قرار گرفته است. کارلوس توز درباره اخباری که پیرامون پایان قراردادش با بوکا به گوش می رسد تنها یک جواب دارد:" می خواهم از بازی های باقیمانده لذت ببرم."  او هیچ صحبتی درباره ادامه همکاری یا جدایی اش نکرده است.


صدای اعتراض هواداران بوکاجونیورز بعد از شکست برابر لانوس بلندتر شده و این موضوع با توجه به نزدیک بودن انتخابات مدیریت این باشگاه گمانه هایی درباره تغییرات اساسی در این باشگاه به وجود آورده است. این در حالی است که گوستاوو آلفارو رئیس فعلی باشگاه اعلام کرده که در صورت تمایل باشگاه، دوست دارد که همکاری اش را با بوکا ادامه بدهد.
اما کارلوس توز درباره شرایط خودش در بوکاجونیورز و تمدید نشدن قراردادش می گوید:"من می‎خواهم از بازی‎های باقیمانده لذت ببرم. من در بازی‎های آینده تیم سهیم هستم و تلاش می کنم تا همراه هم تیمی هایم بهترین نتایج را بگیریم. البته توز این حرف‎ها را قبل از بازی لانوس زد، هر چند همین حرف‎ها را بعد از شکست برابر حریف نیز تکرار کرد.

 

1448414

 


توز بعد از افتی که داشت و شکست بوکا برابر ریورپلات در لیبرتادورس تیتررسانه های آرژانتینی شده و به شدت تحت فشار قرار گرفته است. او در این فصل و در یازده بازی در سوپرلیگا تنها دو گل به ثمر رسانده است. مخالفان آپاچی از جدایی و تمدید نشدن قرارداد او صحبت می کنند اما آن ها بعید است که بتوانند حضور او در فصل 2015 را فراموش کنند. با این حال هیچکس در باشگاه بوکا نمی داند یا نمی خواهد بگوید که سرنوشت توز چه خواهد شد. توز در این مدت سعی کرده که خودش را از رسانه ها دور نگه دارد و هر بار مجبور شده، سعی کرده که از زیر پاسخ دادن به این سوال فرار کند.


او می گوید:" وقتی از چین برگشتم قرارداد دوساله ای امضا کردم و مساله مهم در حال حاضر قرارداد من نیست. امسال انتخابات باشگاه برگزار می شود و ممکن است مدیر جدید پروژه و برنامه های دیگری داشته باشد. من فقط از مسابقاتی که در پیش است لذت می برم." اما جالب است که پنجشنبه شب وقتی خبرنگاران به سمت او نرفتند، توز به سمت آن ها رفت.
وی گفت: "وقتی برگشتم (از چین) دو ساله امضا کردم و مسئله این نیست که در مورد قرارداد من فکر کنید. امسال انتخابات برگزار می شود و فکر می کنم رهبری که می آید ممکن است پروژه دیگری داشته باشد. فعلا از مسابقات پیش رو لدت می‌برم و پس از آن خواهیم دید که چه می‌شود. "


قرارداد کالوس توز یکی از گران ترین قراردادهای باشگاهی در آرژانتین است. آن چیزی که مهم است در صورت تمدید ،مبلغ قرارداد افزایش پیدا خواهد کرد و این با توجه به اوضاع اقتصادی آرژانتین و باشگاه های فوتبال کمی شرایط را دشوار می کند.  هرچند او قبلا گفته بود که "اگر آن ها به من پیشنهاد تمدید بدهند مسائل در 5 دقیقه حل خواهد شد."


نکته جالب اینجا است که ورود کارلوس توز در سال 2015 با استقبال خوب هواداران همراه بود و حتی به وضعیت باشگاه نیز کمک کرد. اما چرا هیچکس از این بازیکن و تمدید قراردادش حمایت نمی کند؟ شاید به این خاطر که در نظرسنجی های داخلی و خارجی که انجام شده بیشتر نظرات مخالف آپاچی است. شاید آن ها هنوز از جدایی توز از بوکاجونیورز در سال 2016 و رفتن او به چین ناراحت هستند و او را نبخشیده اند. شاید هم او دارد قربانی اختلافات درونی باشگاه می شود.

 

دیدگاه‌ها