کد خبر : 1648213 | 15 آبان 1398 ساعت 15:42 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

وسلی براون:

مانژوکیچ خرید فوق العاده ای برای یونایتد خواهد بود

وسلی براون، مدافع سابق منچستر یونایتد، معتقد است که ماریو مانژوکیچ یک خرید خوب برای منچستر یونایتد خواهد بود.

مانژوکیچ خرید فوق العاده ای برای یونایتد خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن ماریو مانژوکیچ کروات به منچستریونایتد مطرح شده است. این مهاجم ۳۳ ساله هم اکنون به یک نیمکت نشین محض در یوونتوس تبدیل شده است. او همچنین در ابتدای فصل از لیست بیانکونری برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خط خورده بود و با این شرایط به نظر می رسد که جدایی او از یوونتوس در زمستان پیش رو قطعی باشد.

 

وسلی براون، مدافع سابق منچستریونایتد، اما معتقد است که ماریو مانژوکیچ یک خرید بسیار خوب برای منچستر یونایتد خواهد بود. او در این باره گفت: " مانژوکیچ فیزیک بسیار مناسبی دارد و با توجه به قد بلندش می تواند در نبردهای هوایی موفق عمل کند. او قطعاً خرید فوق العاده برای منچستر یونایتد خواهد بود. همچنین با ورود مانژوکیچ سایر بازیکنان فاز هجومی منچستریونایتد نیز می تواند فرصت استراحت بیشتری در طول فصل پیدا کنند."

 

براون در ادامه گفت:" حضور مانژوکیچ در ترکیب منچستریونایتد به این تیم کمک خواهد کرد که در فاز هجومی تنوع بیشتری داشته باشد. مانژوکیچ پیش از این کیفیت فوق العاده خود را نشان داده و قطعاً یک خرید بسیار خوب برای منچستر یونایتد خواهد بود. هرچند که گمان می کنم که با توجه به سن بالای مانژوکیچ، باشگاه برای طولانی مدت روی او حساب نکرده باشد."

 

1449560

 

دیدگاه‌ها