کد خبر : 1648974 | 19 آبان 1398 ساعت 12:06 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوراوا و کامبک‌های بزرگ در لیگ قهرمانان

هشدار روزنامه رومانیایی به الهلال

یک روزنامه رومانیایی به باشگاه الهلال هشدار داده است که مواظب کامبک اوراوا باشد چرا که این تیم سابقه کامبک های بزرگی را دارد.

به گزارش" ورزش سه" روزگذشته و بعد از پیروزی الهلال مقابل اوراواردز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان، روزنامه GSP رومانی به این بازی پرداخته و گفته است که الهلال، تیمی‌ست که تحت هدایت یک مربی رومانیایی توانست برنده بازی شود اما پیروزی با یک گل به هیچ وجه مطمئن نیست.


در این گزارش آمده است :" اوراوا سابقه دارد و پیش از این دو بار شکست در بازی های رفت را جبران کرده است. این تیم در دو بازی خارج از خانه در سال 2017 برابر جیجو یونایتد کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی و همچنین برابر تیم کاوازاکی ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، با وجود شکست در بازی رفت در نهایت به پیروزی رسیده است. آن ها در بازی رفت برابر جیجویونایتد بازی را 2-0 باختند اما در بازی برگشت با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند. در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که اوراوا با نتیجه 3 بر صفر در زمین خودش مغلوب کاوازکی شد اما در بازی برگشت در زمین حریف با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید."

 


مهاجم ژاپنی این تیم شینزو کروکی 23 ساله بعد از این بازی گفت:" ما باید یک گل در زمین الهلال می زدیم که نشد اما هنوز چیزی تمام نشده و سعی می کنیم بازی برگشت گل های بیشتری بزنیم."


از طرفی شاهزاده احمد بن سلطان بن عبدالعزیز عضو افتخاری باشگاه الهلال اعلام کرده که هنوز یک نیمه در ژاپن مانده و قهرمان هنوز مشخص نیست. بازیکنان الهلال باید محتاط باشند، آن ها در بازی رفت مردانه جنگیدند. ما به آن ها اطمینان داریم و انشالله امسال سال الهلال خواهد بود."

 

1450577

دیدگاه‌ها