کد خبر : 1649250 | 20 آبان 1398 ساعت 14:41 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد در گروه اول با مالزی و تایلند و ترکمنستان

جوانان کبدی ایران شانس اول قهرمانی جام جهانی

جوانان کبدی ایران پس از وزن‌کشی و شناخت رقبای خود، حالا در انتظار آغاز بازی ها هستند. دیدارهایی که برای اولین بار در ایران برگزار می شود و قطعا جوانان ایرانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آن هستند.

جوانان کبدی ایران شانس اول قهرمانی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این ایران توانسته بود تنها میزبانی مسابقات آسیایی کبدی را برعهده بگیرد حالا برای اولین بار میزبان رقابت های جهانی این رشته خواهد بود. مسابقاتی که در رده جوانان و با حضور 13 کشور از 20 تا 25 آبان ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 

کبدی‌کاران جوان کشورهای مختلف به ترتیب از ۱۸ آبان ما وارد کیش شدند و روز گذشته نیز جلسه وزن‌کشی، قرعه‌کشی و تعیین کمیته داوران و سرپرست فنی مسابقات با حضور نماینده فدراسون جهانی برگزار شد. بدین ترتیب روند اصلی مسابقات از عصر امروز آغاز خواهد شد و 16 تیم حاضر در این بازی ها در چهار گروه به مصاف یکدیگر می روند. در این میان تیم ملی جوانان ایران که پیش از این به یک قهرمانی، چهار نایب قهرمانی و یک سومی آسیا دست پیدا کرده است قطعا به عنوان شانس اصلی قهرمانی در رقابت های جام جهانی محسوب می شوند. آنها حالا باید به مصاف تیم های مالزی، تایلند و ترکمنستان در گروه اول بازی ها به میدان خواهند رفت.

 

گروه‌بندی رقابت‌های کبدی جوانان جهان بدین شرح است:

 

گروه اول: ایران، مالزی، تایلند و ترکمنستان
گروه دوم: پاکستان، دانمارک و جمهوری آذربایجان
گروه سوم: چین تایپه، بنگلادش و افغانستان
گرو چهارم: سریلانکا، عراق و کنیا

دیدگاه‌ها