کد خبر : 1649386 | 21 آبان 1398 ساعت 10:53 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی کونته برای قهرمانی الهلال در آسیا

سرمربی کنونی اینترمیلان برای تیم الهلال در مسابقه پایانی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عربستان که برای سرمربیان محلی کلاس های آموزشی خوبی برگزار کرده و مربیانی چون مورینیو، ونگر و کاپلو را به کشورش آورده، روز گذشته میزبان کونته سرمربی سابق یوونتوس و فعلی اینترمیلان بود.

 

آنتونیو کونته که تحول بزرگی در اینترمیلان ایجاد کرده است، در این سفر یک روزه علاوه بر برگزاری کلاس برای مربیان، سری به یکی از موزه های عربستان در شهر دمام زد تا با فرهنگ این کشور به نوعی آشنا شود.

 

1451230

 

کونته در حاشیه این سفر چنین گفت: بار دومی است که به عربستان سفر می کنم، من سال ۲۰۱۲ برای دیدار دوستانه یوونتوس و الهلال به اینجا آمده بودم.


 من لیگ عربستان را دنبال نمی کنم و چیز زیادی از آن نمی دانم اما تیم الهلال را می شناسم. شاگرد سابق من جووینکو در این تیم حضور دارد و برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. من به توانایی های جووینکو ایمان دارم و مطمئنم که الهلال به جام باشگاه های جهان صعود می کند.

 

 

1451231

 

وی در بخشی از صحبت های خود در کلاس آموزشی گفت:

 

بازیکن تنها راه برای انتقال ایده های ما در زمین است. من قبل از اینکه در مورد مهارت های بازیکنی تحقیق کنم، شخصیت او را تحلیل می کنم، زیرا  یک انسان است، یک ذهن دارد. به دنبال این هستم که قبل از مهارت هایش، ذهن آنها را  جستجو کنم. ارزیابی عملکرد مهم است و در قلب کار است و باعث می شود تا دیگران در مورد شما تصمیم بگیرند. مهم است که در عربستان سعودی یک پروژه فوتبال با اهدافی که برای همه سودمند است وجود داشته باشد و برنامه های آکادمی ها را به شکلی بزرگ و درست انجام بدهید.

 

دیدگاه‌ها