کد خبر : 1649696 | 22 آبان 1398 ساعت 21:16 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: انتقادات از من برای کوتاه مدت بود

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس انتقادات اخیر از خود را مقطعی می داند.

دی لیخت: انتقادات از من برای کوتاه مدت بود

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت جوان که در تابستان امسال و بعد از کش و قوس های فراوان و رد کردن پیشنهاد تیم هایی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن راهی یوونتوس شد، در همان بدو ورود خود به سری آ چند اشتباه بزرگ انجام داده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما رفته رفته شرایط برای ماتیس دی لیخت بهتر شد و وی در هفته های اخیر نمایش های خوبی برای یوونتوس ارائه داده و هفته قبل نیز گل برتری بخش تیمش مقابل تورین را به ثمر رساند. حالا ماتیس دی لیخت از شرایط خود در تورین ابراز رضایت کرده است.

 

1448609

 

ماتیس دی لیخت گفت: "انتقادات از من مقطعی و برای مدت کوتاهی انجام شد. من در دیدار مقابل میلان نمایش بسیار خوبی داشتم و در دربی تورین مقابل تورینو نیز موفق شدم گل پیروزی بخش یوونتوس را به ثمر برسانم. لحظه زیبایی برای من بود و حالا من بسیار خوشحالم.

 

رقابت با اینتر و استفان دی فرای برای فتح سری آ؟ رقابت ما با اینتر برای قهرمانی در لیگ ایتالیا زیبا و جذاب است، اما من بیشتر دیس فرای را دوست خودم می دانم تا رقیبم. ما فقط هنگام بازی کردن مقابل یکدیگر با هم رقیب هستیم. من بیشتر اوقات را با دی فرای می گذرانم زیرا از تورین تا میلان با ماشین یک ساعت راه است و من بسیار خوشحالم که دوستی نزدیک خود دارم که به زبان هلندی صحبت می کند."

دیدگاه‌ها