کد خبر : 1650261 | 26 آبان 1398 ساعت 16:46 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

داغ شدن شایعات درباره هافبک عراقی

مشکل مالی و درخواست کالدرون؛ بشار در پرسپولیس می‌ماند؟

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی هافبک عراقی پرسپولیس شکل گرفته و گفته می‌شود بشار قصد ادامه همکاری با سرخ‌ها را ندارد.

مشکل مالی و درخواست کالدرون؛ بشار در پرسپولیس می‌ماند؟

به گزارش “ورزش سه”، بشار رسن که در پایان فصل گذشته با توجه به مصدومیت کتف مورد عمل جراحی قرار گرفت، چالش بزرگی برای تمدید قرارداد با مدیران پرسپولیس داشت و در نهایت راضی به امضای قراردادی شد که در آن بند فسخ قرارداد در صورت شرایط مالی و عدم تعهد باشگاه وجود دارد.


رسن که با توجه به شرایط سنی یک هافبک ایده آل برای پرسپولیس به نظر می‌رسید، در نهایت قراردادش را تمدید کرد و این در حالی بود که امیدوار به انجام تعهدات باشگاه در پایان دومین سال از حضورش در تهران بود.


رسن که بخش زیادی از قرارداد دو سال ابتدایی حضورش در پرسپولیس را از باشگاه مطالبه می‌کرد، در تمدید قراردادش خواهان پرداخت آن در تاریخ تعیین شده بود. با این حال تغییرات مدیریتی و مشکلاتی که در پرداخت وجود داشت باعث شده تا این هافبک عراقی تاکنون به خواسته خود دست نیابد.

 

موضوعی که در حضور قبلی او در عراق با گفتگوی حاشیه‌ای همراه شد و او در صحبتی که با یکی از رسانه‌های تلویزیونی این کشور داشت، مدعی شد در صورتی که تا اکتبر مطالباتش پرداخت نشود شاید تصمیم جدیدی در رابطه با ادامه‌ی همکاری با پرسپولیس بگیرد.


بشار اما در بازگشت و در شرایطی که حضورش با تاخیر در تمرین همراه شده بود، در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یافت و منکر این ادعا شد. در ادامه نیز باشگاه اعلام کرد که مطالبات کادر خارجی به زودی پرداخت خواهد شد.

 

 

 

کالدرون بشار را نمی‌خواهد؟

 

اکنون اما ماجرای جدیدی شکل گرفته است؛ دو اظهارنظر از سوی کالدرون در کنار اقدامی که او در ابتدای فصل برای کنار گذاشتن سروش رفیعی داشت باعث شد تا اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر پایان همکاری با بشار رسن شکل بگیرد.

 

کالدرون در آخرین صحبت‌های خود ضمن اشاره به عملکرد مناسب شاگردانش بدون حضور و نیاز به خارجی‌ها، در نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه خواستار جذب یک هافبک بازیساز شده است.


موضوعی که شایعه جدایی و عدم نیاز به بشار رسن را داغ کرده است. این مساله اما در شرایطی رخ داده است که باشگاه به هیچ وجه نمی‌خواهد هافبک عراقی تیمش را از دست بدهد و در گفتگویی که داشته به او اعلام کرده پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بخشی از مطالبات ارزی او پرداخت خواهد شد.

 

در این بین شایعاتی درباره درخواست باشگاه نیروی هوایی عراق برای جذب بشار نیز شکل گرفته است که البته مورد توجه بشار نیست. بشار که در تعطیلات لیگ برتر ایران و حضور در عراق معمولا برای حفظ آمادگی در تمرینات نیروی هوایی شرکت می‌کند، به هیچ وجه خواهان همکاری با این باشگاه نیست و رویای او از همان ابتدا حضور در تیمی مطرح‌تر و حتی لژیونر شدن در فوتبال اروپاست.

 


در شرایطی کنونی نداشتن گزینه مناسب برای ادامه فعالیت برای بشار رسن در کنار مشکلات مالی پرسپولیس و اظهارنظر کالدرون، حضور بشار رسن در پرسپولیس را به معمای بزرگی تبدیل کرده است و البته همانطور که گفته شد نه این هافبک عراقی و نه مدیران باشگاه در شرایط کنونی به قطع همکاری فکر نمی‌کنند و باید دید شرایط در آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها