کد خبر : 1650752 | 29 آبان 1398 ساعت 20:02 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

با دیدار فولاد و ذوب آهن

اولین تقابل کاپیتان‌های سابق استقلال

علیرضا منصوریان و جواد نکونام برای اولین بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

اولین تقابل کاپیتان‌های سابق استقلال

به گزارش "ورزش سه" از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نکات جالب توجهی به همراه دارد.

 

جواد نکونام و علیرضا منصوریان برای اولین مرتبه در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نکونام فصل قبل برای اولین مرتبه کار در لیگ را همراه با نساجی آغاز کرد. نخستین بازی سرخ های مازنی در لیگ هجدهم برابر سبزپوشان اصفهانی بود که در آن زمان هدایت این تیم بر عهده امید نمازی قرار داشت. در بازی برگشت که منصوریان به ذوب‌آهن آمده بود مجید جلالی در نساجی فعالیت می‌کرد.

1447902

به همین دلیل این دیدار اولین تقابل کاپیتان‌های سابق استقلال است. منصوریان شماره 10 و اسطوره آبی‌ها به شمار می‌رود و از طرف دیگر نکونام نیز در 1.5 فصل فعالیت خود توانست برای مدتی بازوبند کاپیتانی را بر دست داشته باشد.

1448175

حالا این دو در وضعیت سختی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. منصوریان به واسطه کسب نتایج ضعیف می‌خواهد هر طور که شده سه امتیاز را به دست آورده و از این باتلاق خارج شود. فولاد هم با توجه به حضور سعید آذری به عنوان مدیرعامل و حواشی چند وقت اخیر هدفی جز شکست ذوبی‌ها در خانه ندارد.

دیدگاه‌ها