کد خبر : 1650928 | 01 آذر 1398 ساعت 13:26 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

جالب‌ترین حرفهای مورینیو در اولین کنفرانس خبری

ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام در اولین کنفرانس خبری خود با این سمت، سرحال و شاداب به نظر می‌رسید و صحبتهای جالبی درباره مسائل مختلفی از پوچتینو گرفته تا نقل و انتقالات انجام داد.

جالب‌ترین حرفهای مورینیو در اولین کنفرانس خبری

به گزارش "ورزش سه"، اولین کنفرانس خبری مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام همانطور که انتظار می‌رفت جالب و خبرساز بود. مورینیو که در دو روز بعد از منصوب شدنش به این سمت همیشه خندان و سرحال دیده شده بود در اولین کنفرانس خبری خود بعد از حدود یک سال بدون تیم ماندن، مثل گذشته سرحال و باانرژی و شوخ‌طبع ظاهر شد. در ادامه بعضی از سرفصل‌های صحبتهای او را می‌خوانید:

 

1452929

 

دوران یازده ماهه بدون تیم بودن

نمی‌خواهم به کسی توصیه‌ای بکنم ولی این مدت بی‌کاری برای من خیلی خوب بود. در  اولین تابستانی که تیم نداشتم کمی خودم را گم کرده بودم ولی رویهم‌رفته این مدت برایم خوب بود. حتی یاد گرفتم که چطور باید کارشناسی تلویزیونی کرد. در این مدت از نظر احساسی آرام و راحت بودم و انگیزه‌ام را حفظ کردم. فکر کنم بازیکنان تاتنهام در این دو روز این را متوجه شده باشند.

 

درباره مائوریسیو پوچتینو

باید به مائوریسیو به خاطر کار بزرگی که اینجا انجام داده تبریک بگویم. این باشگاه همیشه خانه او خواهد بود و او هر وقت بخواهد می‌تواند به اینجا بیاید. هر وقت که دلش برای بازیکنان یا کسانی که با آنها کار کرده بود، تنگ بشود. درهای تاتنهام همیشه به روی او باز خواهد بود و او زمانی که به اینجا بیاید باشگاهی بزرگ با آینده‌ای فوق‌العاده خواهد دید.

 

1452928

 

پاسخ به این سوال که آیا مورینیو عوض شده یا نه؟

بله فکر کنم. هر کس همانطور که هست می‌ماند ولی من در این مدت وقت داشتم که به خیلی چیزها فکر کنم. من دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنم ولی اشتباهات جدیدی خواهم کرد... من آنقدر متواضع هستم که کارنامه‌ام را تحلیل کنم. نه فقط کارنامه سال گذشته. ولی تحلیل من هیچ وقت بر پایه سرزنش کردن دیگران استوار نخواهد بود.

 

درباره فروتنی

من همیشه فروتن بوده‌ام. مشکل اینجا است که شما فروتنی من را متوجه نشده بودید. من همیشه فروتن بوده‌ام ولی به شیوه خاص خودم.

 

پاسخ به اینکه آیا او هنوز خود را "آقای چلسی" می‌داند؟

من آقای چلسی، آقای پورتو و آقای رئال مادرید و همه باشگاه‌های دیگری که در آنها کار کرده‌ام هستم. ولی من همیشه با پیژامه باشگاهی می‌خوابم که در حال حاضر در آن کار می‌کنم.

 

1452927

 

درباره صحبت مورینیو در زمان مربی‌گری چلسی که گفته بود"هرگز مربی تاتنهام نخواهد شد".

بله، آن حرف من قبل از آن بود که از باشگاه چلسی بیرون بیایم.

 

برنامه‌های نقل و انتقالاتی

بزرگترین هدیه برای من بازیکنانی هستند که در حال حاضر در تاتنهام حضور ندارند و من به بازیکن جدیدی نیاز ندارم. من فقط باید کسانی که در حال حاضر بازیکن تاتنهام هستند را بهتر بشناسم.

 

دیدگاه‌ها