کد خبر : 1651026 | 01 آذر 1398 ساعت 21:45 | 73.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: رئالی های واقعی باید پشت گرت بیل باشند

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد که دوست ندارد در مورد حاشیه های اخیر در مورد حرکت گرت بیل صحبت کند و ترجیح می دهد بیشتر روی بازی تیمش تمرکز کند.

زیدان: رئالی های واقعی باید پشت گرت بیل باشند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود ولز به یورو 2020، بازیکنان این تیم این موفقیت را با پرچمی جشن گرفتند که روی آن نوشته شده بود:" به ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال مادرید" که اشاره ای طعنه آمیز به جنجال های رسانه های اسپانیایی به علاقه گرت بیل به بازی گلف داشت.

پس از آن بسیاری در انتظار واکنش زیدان نسبت به این اتفاق بودند اما سرمربی رئال ترجیح داد خیلی در این مورد اظهارنظر نکند.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی او برگشت، با او صحبت کردم؛ همانطور که با همه بازیکنان صحبت می کنم. ما در مورد مسائل داخل زمین حرف زدیم، نه در مورد اتفاقات خارج زمین.

او شرایط خوبی دارد و بدون مشکل تمرین کرد. فکر می کنم در مورد حرکت بیل سر و صدای زیادی شد اما فکر می کنم کاری که ما باید بکنیم این است که روی فوتبال تمرکز کنیم.

 

 

1452716

 

من تنها به جنبه های ورزشی مسائل نگاه می کنم، نه به چیزهایی که خارج باشگاه گفته می شود. به چیزهای که خارج باشگاه گفته می شود علاقه ای ندارم. اگر به آنچه او در دوران حضورش در اینجا انجام داد، نگاه کنید، می بینید که هواداران باید از او حمایت کنند. آنهایی که واقعا رئالی هستند، باید با بیل باشند.

فکر می کنم او باز هم می تواند تاثیرگذار باشد و من تنها به این مسئله فکر می کنم. من همچنان روی بیل حساب می کنم. این چیز جدیدی نیست."

در این کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران سوال های مختلفی در مورد بیل از زیدان پرسیدند و در نهایت سرمربی فرانسوی رئال اعلام کرد که دیگر به این سوال ها پاسخ نمی دهد.

از زمان بازگشت زیدان به رئال، شایعات زیادی در مورد کنار گذاشتن او و حضور دوباره ژوزه مورینیو در سانتیاگو برنابئو مطرح بود اما این مربی پرتغالی چند روز قبل هدایت تاتنهام را برعهده گرفت.

زیدان در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاق احساس امنیت شغلی بیشتری می کند، گفت:" احساس من مانند قبل است."

 

 

1448040

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در اسپانیا هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد، گفت:" در اسپانیا من فقط سرمربی رئال مادرید خواهم بود چون من یک رئالی هستم."

رئال مادرید بعد از دیدار فردا مقابل رئال سوسیداد، وسط هفته در لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن می رود اما زیدان تاکید کرد که در حال حاضر به آن دیدار فکر نمی کنند:" دیدار فردا، مهمترین دیدار برای ماست و من به بعد از آن فکر نمی کنم. من روی این بازی تمرکز دارم.

آنها تیم جوان و خوبی هستند که فوتبال خوبی بازی می کنند. من نمی خواهم در مورد بعد از این دیدار صحبت کنم."

دیدگاه‌ها