کد خبر : 1651142 | 02 آذر 1398 ساعت 13:57 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان نساجی با این تیم تمرین کرد

حقیقی مقابل استقلال بازی می کند؟

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی امروز همراه تیمش تمرین کرد و مشکلی برای بازی برابر استقلال ندارد.

حقیقی مقابل استقلال بازی می کند؟

به گزارش" ورزش سه" دروازه بان تیم نساجی امروز دچار مصدومیتی جزئی شد اما او بعد از حل این مشکل پا به پای دیگر بازیکنان این تیم تمرین کرد تا مشخص شود مشکلی برای بازی حساس روز دوشنبه تیمش نداشته باشد.


نساجی روز دوشنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان تیم استقلال است. نساجی برای این بازی چالش هایی هم دارد از جمله وضعیت بیماری رضا مهاجری سرمربی این تیم و صدور کارت بازی برخی بازیکنان که تا این زمان هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.


علیرضا حقیقی یکی از بازیکنانی است که گفته می شود در بازی گذشته مجوز موقت برای حضور در زمین گرفته است ضمن اینکه بازیکنی مثل محمد قاضی هنوز در انتظار صدور کارت بازی اش است. با توجه به اینکه امروز عصر مشخص می شود که آیا مهاجری می تواند روی نیمکت نساجی بنشیند این باشگاه دو روز زمان دارد تا بتواند مجوز دو سه بازیکنش را برای این بازی از سازمان لیگ بگیرد.


البته که با توجه به حضور علیرضا حقیقی در بازی قبلی نساجی شاید این بازیکن با همان مجوز بتواند برابر استقلال هم به میدان برود اما تکلیف کارت بازی قاضی هنوز مشخص نیست.


با این وجود دروازه بان سابقا ملی پوش تیم نساجی مشکل مصدومیت ندارد و از نظر فنی می تواند تیمش را در بازی مهم روز دوشنبه همراهی کند.

دیدگاه‌ها