کد خبر : 1651422 | 03 آذر 1398 ساعت 17:06 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند

نصرتی: 8 تیم برای قهرمانی لیگ یک رقابت دارند

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان می گوید این تیم توانست در سخت ترین بازی فصل خود پیروز شود.

نصرتی: 8 تیم برای قهرمانی لیگ یک رقابت دارند

محمد نصرتی در مورد پیروزی برابر بادران و صدرنشینی تیمش در لیگ یک به "ورزش سه" گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم، عکس العمل خوبی وقتی از حریف عقب افتادیم داشتیم، روی ارسال ها هم کار کرده بودیم که توانستیم به نتیجه برسیم.  

 

او در مورد صدرنشینی تیمش می گوید: امسال بازی به بازی پیش می رویم. هر بازی حکم فینال دارد و وقتی اینطور به ماجرا نگاه کنیم نتیجه هم به همراه آن می آید.

 

سرمربی گل ریحان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر هم گفت: من به بادران تبریک می گویم، آقا فرهاد کاظمی و آقای عباس آقایی خیلی تیم خوبی درست کرده اند. سخت ترین بازی بود که توانستیم برنده شویم. به نظر من 8 تیم پتانسیل دارند به قهرمانی برسند که سه چهار تیم وضعیت بهتری دارند، البته من به احترام رقبای مان اسمی از آنها نمی برم.

 

وی افزود:  درست است بودجه ما نسبت به سال های گذشته یک سوم شده است اما باشگاه دارد حمایت می کند و من از مدیران باشگاه آقای دکتر حمزه لو، امیری و رنجکش تشکر می کنم.  صدرنشینی تیم ما فقط کار من نیست و  ما یک کادر قوی هستیم، کیانوش رحمتی، مهدی ثابتی، عظیم کلانتری، علیرضا میرشفیعیان و چند دوست صمیمی من هستند که تیم های حریف را آنالیز می کنند. این حاصل زحمات یک مجموعه است و از مشاوره های آقای فرشاد فلاحت زاده هم کمک می گیریم.

 

محمد نصرتی در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود هم گفت: من از همان شروع فصل می گفتم استقلال نتیجه می گیرد و آقای استراماچونی اصول حرفه ای فوتبال را به بازیکنان تیمش یادآوری می کرد و آموزش می داد، استقلال چند مصدوم داشت که یکی از آنها دیاباته بود که با رسیدن او شرایط بهتر شده است.  پرسپولیس تیم خوبی است ولی این تیم در کادرفنی اش تغییرات داشته و آقای کالدرون در ادامه می تواند تیمش را بهتر کند.  سپاهان تغییر کمی داشته و تراکتور هم مربی و بازیکنان بزرگی دارد. با احترام به پدیده به نظرم این 4 تیم در ادامه برای قهرمانی خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها