کد خبر : 1651448 | 03 آذر 1398 ساعت 18:45 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم دورتموند به فاوره؛ بارسا آخرین فرصت

یک نتیجه ضعیف از سوی دورتموند در ورزشگاه نوکمپ، ممکن است منجر به اخراج لوسین فاوره از هدایت این تیم شود.

اولتیماتوم دورتموند به فاوره؛ بارسا آخرین فرصت

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند روزهای خوبی را با سرمربی فرانسوی خود لوسین فاوره سپری نمی‌کند. این تیم پس از شکست 4-0 از بایرن مونیخ پیش از وقفه بازی‌های ملی، جمعه شب در خانه خود برابر پادربورن یک نیمه سه گل عقب افتاد ولی در نیمه دوم به بازی برگشت و توانست کار را به تساوی 3-3 بکشاند.

 

 

1453535

 

 

دورتموند که مقطعی صدرنشین بوندسلیگا نیز بود، حالا در رده ششم قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز با اختلاف سه امتیازی از بارسا در رده دوم قرار گرفته است. فصل گذشته زنبورها با فاوره تا آستانه قهرمانی بوندسلیگا نیز پیش رفتند ولی یکی دو نتیجه بد در هفته‌های پایانی، حکم به قهرمانی بایرن داد.

طبق ادعای منابع آلمانی، سران دورتموند در نشستی با فاوره به وی اولتیماتوم داده‌اند. البته او چهارشنبه شب برابر بارسا سرمربی دورتموند خواهد بود ولی احتمالا یک نتیجه بد، منجر به اخراجش می‌شود.

 

 

Image result for ZORC DORTMUND

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند در واکنش به شایعه اولتیماتوم گفت: «طبیعی است که در مورد وضعیت ما اخبار مختلفی منتشر شود؛ چرا که شرایط فراتر از بد است. قطعاً ما این شرایط را به دقت آنالیز کرده‌ایم ولی روز بازی با بارسلونا فاوره روی نیمکت خواهد بود. ما از او و تیم انتظار یک نمایش خوب را داریم. باید بازی متفاوتی نسبت به هفته‌های اخیر ارائه دهیم و به این مهم نیاز داریم تا به مسیرمان رو به جلو ادامه دهیم.»

 

گفته می‌شود یواخیم واتسکه مدیر باشگاه دورتموند به فاوره اطمینان داده است که پیش از بازی با بارسا اتفاقی رخ نخواهد داد ولی او باید تیم را به بهترین شکل برابر بارسا به میدان بفرستد.

 

دیدگاه‌ها