کد خبر : 1652053 | 06 آذر 1398 ساعت 12:00 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنی که پنالتی خراب کرد، 16 ساله بود

سرمربی نود: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

سرمربی نود ارومیه می گوید بدون تماشاگر شدن بازی دیروز تیمش با تراکتور با کوتاهی مدیرکل اداره ورزش استان آذربایجان غربی صورت گرفته است.

سرمربی نود: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم نود ارومیه با وجود اینکه هزینه زیادی برای حضور در لیگ دسته اول انجام نداده اما نتایج فوق العاده ای کسب کرده و علاوه بر اینکه یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است دیروز هم مقابل تراکتور در جام حذفی عملکرد خوبی داشت. وحید بیاتلو سرمربی 32 ساله و جوان این تیم یکی از افرادی است که در ساختن این تیم نقش زیادی داشته است.


بیاتلو که میهمان تلفنی برنامه شب های فوتبالی بود درباره عملکرد تیمش در بازی روز گذشته مقابل تراکتور عنوان کرد: ما شناخت کافی از تراکتور داشتیم. قبل از شروع فصل با تراکتور بازی کرده بودیم و با تفکرات آقای دنیزلی آشنا بودیم. توانستیم در طول 120 دقیقه بازی را کنترل کنیم و فکر می کنم عملکرد خوبی هم داشتیم.


وی ادامه داد: اشتباهات داور در این مسابقه به ضرر ما شد. یک صحنه در نیمه دوم محمدرضا اخباری بازیکن ما را در محوطه جریمه زد و به نظر من پنالتی بود. از این رو یک آفساید عجیب برای ما گرفتند که بازیکنان ما 3 نفر با گلر تک به تک بودند و می توانستند گل بزنند. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما به هر حال به ضرر ما بود.


سرمربی نود ارومیه همچنین گفت: بعد از آنکه مقابل تراکتور یک بر صفر عقب افتادیم، تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم از کناره ها به این تیم ضربه بزنیم و در نهایت منجر به گل تساوی شد. جالب اینکه در ضربات پنالتی هم بازیکنی که پنالتی آخر ما را از دست داد، 16 سال بیشتر نداشت. ایرادی هم ندارد، این بازیکنان جوان باید در میدان های بزرگ باتجربه شوند. از عملکرد بچه ها راضی هستم اما نتیجه می توانست به سود ما باشد.


بیاتلو درباره درگیری اش در نشست خبری بعد از بازی با برخی خبرنگاران خاطرنشان کرد: من آدمی هستم که واقعیت ها را پنهان نمی کنم. وقتی ارومیه بعد از 30 سال به سطح اول فوتبال ایران برگشت، خیلی ها علاقه مند به این اتفاق نبودند. برخی آقایان رزومه ای نداشتند و می خواستند تیم ما در لیگ یک باقی نماند. خداراشکر پارسال با حمایت هایی که انجام شد در لیگ دسته اول ماندیم. متاسفانه من همیشه از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی انتقاد کردم و در بازی با تراکتور هم کوتاهی این آقایان باعث شد بازی بدون تماشاگر شود. خبرنگارانی که من با آنها درگیر شدم هم وابسته به رییس اداره ورزش هستند و متاسفانه این افراد دلشان برای مردم نمی سوزد.


وی درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر افزود: هدف ما صعود به لیگ برتر نیست. چون هیچ منطقی وجود ندارد تیم ما با این بضاعت بتواند صعود کند. اما حالا که تا اینجا بالا آمدیم تا آخرین لحظه می جنگیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و جایگاهی مناسب با مردم بافرهنگ ارومیه در پایان فصل به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها