کد خبر : 1652399 | 08 آذر 1398 ساعت 15:32 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه با تیم پزشکی برای یافتن راه حل

حیرت بارسا از مصدومیت دمبله؛ این باورکردنی نیست

باشگاه بارسلونا با توجه به تمرینات منظم و خوب دمبله و تغییر سبک زندگی او تصور نمی کرد که این بازیکن بازهم از ناحیه قدیمی و اینقدر زود دچار مصدومیت شود.

حیرت بارسا از مصدومیت دمبله؛ این باورکردنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مصدومیت دمبله در جریان بازی با دورتموند اتفاقی بسیار بد و ناگوار برای بارسلونا و به خصوص خود بازیکن بود.

دمبله برای سومین بار در فصل جاری و ششمین بار در سال 2019 بود که دچار مصدومیت می شد. در باشگاه بارسلونا نیز هنوز نتوانسته اند به درک درستی از چگونگی رخ دادن این مصدومیت برسند.

 

 

1454552

 

 

در مقطعی دمبله متهم بود که تا نیمه های شب همراه با دوستانش به بازی های کامپیوتری و پلی استیشن مشغول است و همچنین سبک زندگی و رژیم غذایی او نادرست است. او همه اینها را پشت سر گذاشته و مدتی است که یک سبک زندگی جدید را شروع کرده است.

موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله به خاطر او در بارسلونا مستقر شده و در تماس مداوم با اوست و به طور دقیق زندگی موکلش را تحت نظر دارد. دمبله در تمرینات نیز عملکرد خود را تغییر داده و تمرکزی کامل پیدا کرده است و به همین دلیل مصدومیت جدید او برای باشگاه بارسلونا و کادر فنی باورنکردنی و غافلگیرکننده بود.

حتی پس از اتمام بازی با دورتموند لوئیس سوارز که از مصدومیت دمبله ناراحت بود، به تیم پزشکی بارسا انتقاداتی وارد کرد و عنوان داشت که بهتر است به راه حلی برای توقف مصدومیت های متوالی دمبله دست یابند.

 

 

1454553

 

 

روز گذشته جلسه ای در باشگاه بارسلونا با حضور اریک آبیدال از اعضای مدیریت ورزشی و نیز سیسوکو، ایجنت بازیکن برگزار شد. در این جلسه تیم پزشکی بارسا نیز حضور داشت. هدف، آنالیز مصدومیت جدید دمبله بود ولی در نهایت نتیجه روشنی به دست نیامد. در این جلسه به شدت و سختی تمرینات ارنستو والورده اشاره شده و از آن به عنوان یکی از دلایل مصدومیت دوباره دمبله یاد شده است.

 

در مورد مصدومیت ستاره فرانسوی هنوز هیچ بیانیه ای از سوی تیم پزشکی اعلام نشده چرا که ناحیه مصدوم او همچنان ورم دارد ولی پیش بینی می شود که او بین 4 تا 5 هفته به دور از میادین خواهد ماند و عملا در سال 2019 نمی تواند برای بارسا به میدان برود.

هدف این است که دمبله بتواند به سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی برسد.

دیدگاه‌ها