کد خبر : 1652472 | 08 آذر 1398 ساعت 22:37 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی لستر به احتمال هدایت آرسنال

برندان راجرز، سرمربی موفق لسترسیتی شایعات حضور روی نیمکت آرسنال را طبیعی دانست.

واکنش سرمربی لستر به احتمال هدایت آرسنال

 

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز و بعد از استمرار نتایج ضعیف اونای امری بالاخره تصمیم به اخراج او گرفت و در همین مدت کوتاه نام های زیادی به عنوان گزینه های جانشینی او شنیده شده است. برندان راجرز در سال های اخیر همیشه یکی از نامزدهای هدایت آرسنال بوده، اما سرمربی لسترسیتی که اخیرا عملکرد فوق العاده ای در این داشته مدعی شد از روند کار خود در لستر راضی بوده و قصد جدایی ندارد.

 

1159021

 

برندان راجرز گفت: "وجود شایعات در هر مقطعی طبیعی است. وقتی شما عملکرد خوبی داشته باشد شایعات بوجود می آیند، اما اگر موفق نباشید این اتفاق رخ نمی دهد و همیشه چنین شایعاتی وجود دارد.

 

ما در آغاز پروسه ای در لسترسیتی هستیم. ارتباط من با کارکنان باشگاه و بازیکنان بسیار قوی است و من فکر می کنیم پروژه ای مهیج را شروع کرده ایم. آرسنال یک باشگاه فوق العاده است و یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر به شمار می آید. اما به نظر من وقتی آرسنال تصمیم گرفته اونای امری را برکنار کند، قطعا در مورد اینکه چه کسی قرار است جانشین وی شود نیز تصمیم گرفته است. وقتی یک مربی شغل خود را از دست می دهد شرایط ناامید کننده است. اونای امری توانایی های خود را طی چندین سال اخیر ثابت کرده است و من با او ابراز همدردی می کنم."

دیدگاه‌ها