کد خبر : 1652619 | 09 آذر 1398 ساعت 17:27 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال قهرمان کهکشانی ها

آلاوس 1-2 رئال؛ صدرنشینی جانفرسا در ویتوریا

رئال مادرید در دیداری نزدیک و نفسگیر توانست آلاوس را در مندیسوروسا شکست دهد و با یک بازی بیشتر از بارسا به صدر جدول برود.

آلاوس 1-2 رئال؛ صدرنشینی جانفرسا در ویتوریا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در لالیگا روند موفقیت آمیزی را طی می کند، پس از تساوی برابر پی اس جی در چمپیونزلیگ امروز به زمین آلاوسی آمده بود که با 18 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت. دیدار که برای رئال انگیزه انتقامی هم داشت چرا که فصل گذشته در ورزشگاه آلاوس با گل دقیقه 92 بازنده شده بود.

 

 

1455070

 

 

بازی با حملات رئال شروع شد و این تیم خیلی زود بر بازی مسلط شد اما اولین موقعیت جدی بازی را دقیقه 10 شاهد بودیم. ضربه سر گرت بیل پس از برخورد به مدافع آلاوس به تیر عمودی برخورد کرد تا کهکشانی ها از رسیدن به گل اول محروم بمانند.

7 دقیقه بعد دنی کارواخال از راست نفوذ کرد و ایسکو را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما این بازیکن در شرایطی کاملا ایده آل توپ را به آسمان کوبید.

 

 

1455071

 

 

رئال کماکان تیم برتر بود ولی آلاوس در یکی دو موقعیت روی ضدحملات خطرساز ظاهر شد. دقیقه 29 روی اشتباه راموس و واران این ناوارو بود که از چند قدمی دروازه توپی بادآورده نصیبش شد ولی شوت او به کنار دروازه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد روی پاس به عقب کریم بنزما بازهم ایسکو بخت گلزنی پیدا کرد و این بار شوت زمینی او را پاچکو در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 36 بازی کاسیمیرو از بیرون محوطه جریمه با یک شوت محکم شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد ولی گلر به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

 

1455084

 

 

رئال نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و دقیقه 51 مزد برتری خود را گرفت. روی یک ضربه ایستگاهی و سانتر تونی کروس این سرخیو راموس بود که با پروازی بلند و ضربه سری دقیق توپ را به قعر دروازه فرستاد.

 

 

1455108

 

 

آلاوس که پس از دریافت گل به تیم هجومی و مسلط زمین تبدیل شده بود دقیقه 63 و پس از خطای راموس روی خوسلو به یک ضربه پنالتی دست یافت. دو دقیقه بعد لوکاس پرز کار را به تساوی کشید.

 

 

1455090

 

 

زیدان پس از این گل بیل را بیرون کشید و رودریگو وارد زمین شد. تعویضی که ثمر بخش بود و رئال دقیقه 70 به گل رسید. روی پاس رودریگو به مودریچ در سمت راست و سانتر این بازیکن ایسکو صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه سر او به تیر برخورد کرد ولی در ریباند این کارواخال بود که از روی خط دروازه گل دوم را به ثمر رساند تا رئال بار دیگر پیش بیفتد.

 

 

1455105

 

 

آلاوس پس از گل تساوی به سمت دروازه رئال حمله ور شد و به خصوص بین دقایق 86 تا 89 صاحب دو موقعیت گلزنی مسلم شد. آلاوسی ها در این دقایق 5 کرنر متوالی زدند ولی آرئولا گلر فرانسوی رئال با دو واکنش عالی مانع گلزنی میزبان شد. یک بار توپ را راهی کرنر کرد و یک بار روی خط در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

 

دقیقه 96 روی اشتباه گلر آلاوس این فده والورده بود که صاحب بخت مسلم گلزنی شد ولی شوت زمینی او با اختلافی بسیار اندک به اوت رفت.

در نهایت رئال موفق شد این بازی سخت و دشوار را با برتری 1-2 به اتمام برساند و صدرنشین شود.

 

دیدگاه‌ها