کد خبر : 1652634 | 09 آذر 1398 ساعت 16:30 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ پوشان پاکدشت 1 – رایکا بابل 1

لیگ یک / شکست ناپذیری رایکا همچنان ادامه دارد

در ادامه رقابت های لیگ یک از هفته پانزدهم دو تیم سرخپوشان پاکدشت و رایکا در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.

لیگ یک / شکست ناپذیری رایکا همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سرخپوشان پاکدشت و رایکا بابل در شرایطی به دیدار هم رفتند که سرخ پوشان از 13 بازی صاحب 17 امتیاز بود و تیم رایکا از همین تعداد بازی 12 امتیازه در جایگاه چهاردهم جدول جای داشت و این در حالی بود که بابلی ها با حضور هادی رسولی 3 هفته بود که دیگر رنگ شکست را ندیده بودند.


در این دیدار که به قضاوت رضوان سرشار در اسلام شهر برگزار می شد در همان دقایق اول بازی حسین رسولی از روی ضربه آزاد با یک شوت زیبا دروازه تیم سرخپوشان را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود رایکا به اتمام برسد.


اما با شروع نیمه دوم شاگردان علی نیکبخت موفق شدند در دقیقه 60 این دیدار توسط محمد علی صفیا هافبک جوان و با ارزش خودشان گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.


حالا با احتساب این تساوی در درجه اول رکورد شکست ناپذیری هادی شکوری همچنان حفظ شد و رایکا با کسب 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و شاگردان نیکبخت هم با 18 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند.


ترکیب تیم سرخ پوشان:


سرخپوشان: علی محسن زاده، سپهر روزی طلب، سینا امیر بیگی، سروش سعیدی، سجاد دانایی، محمدعلی صفیا، وحید همراز، امیرمحمد پناهی، حجت اسلامی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی


ترکیب رایکا:


سعید ابراهیم پور، جواد شفیعی، امید سلطانی، امیرحسین یحیی زاده، میلاد باقری، رضا نبی زاده، کریم احمدی، حسین رسولی، مهرداد حیدری، سعید حیدری، اکبر آفاق

دیدگاه‌ها