کد خبر : 1653005 | 11 آذر 1398 ساعت 09:20 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: اتلتیکو در حال تغییر است و زمان لازم دارد

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل بارسلونا گفت نگران صدرنشینی رئال و بارسا نیست بلکه به دنبال سبقت گرفتن از سویا و ایستادن در جایگاه سوم جدول لالیگا است.

سیمئونه: اتلتیکو در حال تغییر است و زمان لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 دیشب اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا که در خانه این تیم، واندا متروپولیتانو اتفاق افتاد و باعث شد اتلتیکو با 25 امتیاز بعد از هفته پانزدهم لالیگا در رتبه ششم جدول قرار بگیرد، دیگو سیمئونه سرمربی این تیم گفت او و اتلتیکو نگران رسیدن به بارسلونا و رئال مادرید، دو صدرنشین فعلی لالیگا نیستند بلکه هدف‌شان رسیدن به سویا و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول لالیگا است.

 

1455655

 

شکست اتلتیکو که دیشب با گل استثنایی لیونل مسی در دقیقه 86 بازی دو تیم اتفاق افتاد باعث شد اتلتیکو حالا با شش امتیاز اختلاف نسبت به بارسای صدرنشین و پنج امتیاز نسبت به سویا تیم سوم جدول در رتبه ششم قرار بگیرد.

 

سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بارسلونا و رئال مادرید من را نگران نمی‌کنند. ولی سویا برایم باعث نگرانی است. اختلاف ما حالا پنج امتیاز شده است".

 

سرمربی اتلتیکو درباره بازی دیشب تیمش گفت:" تیم ما از جان و دل مایه گذاشت و بازیکنان ما هر آنچه مربی از آنها خواسته بود را انجام دادند. بالاخره اوضاع تغییر خواهد کرد و توپ به جای برخورد به تیر دروازه وارد گل خواهد شد. ما باید صبور باقی بمانیم و بدانیم که در سال تغییر و گذار به سر می‌بریم. من اصلا آدم صبوری نیستم ولی باید تغییر بزرگی که تیم دارد از سر می‌گذراند را درک کنیم. ما برای پیشرفت و بهتر شدن به زمان نیاز داریم".

 

دیدگاه‌ها