کد خبر : 1653874 | 15 آذر 1398 ساعت 15:15 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

2022 سال جدایی مسی از بارسا خواهد بود

اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است که مسی به زودی بازنشسته نمی شود ولی شاید پس از جام جهانی 2022 به جدایی از بارسا فکر کند.

2022 سال جدایی مسی از بارسا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دوشنبه گذشته در پاریس برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد و از این حیث رونالدو را پشت سر گذاشت. او در رقابت با فن دایک و کریس رونالدو به این عنوان دست یافت.

مسی 32 ساله پس از دریافت توپ طلا به صورت ضمنی از بازنشستگی خود حرف زد تا نگرانی به هواداران بارسلونا منتقل شود. لوئیس سوارز امروز گفت که از حرف های مسی بد تعبیر شده و ریوالدو نیز در مصاحبه با "Betfair" ادعا کرد که بازنشستگی زودهنگام مسی رخ نخواهد داد.

 

 

1456948

 

 

ریوالدو گفت:« مسی در مراسم توپ طلا از بازنشستگی حرف زد و این باعث بروز شایعات شد. از نظر من طبیعی است که یک بازیکن 32 ساله به آینده اش فکر کند اما این بیشتر به شرایط بارسا بستگی دارد. اگر او در بارسا احساس مهم بودن کند و با این تیم به جام بردن ادامه دهد، بازنشستگی اش به تعویق می افتد اما اگر در یکی دو سال پیش رو، مسی حس کند که دیگر در کانون توجهات نیست و تمرکز روی بازیکنان جوان تر معطوف شده، شرایط ممکن است متفاوت شود.

او هنوز می خواهد با آرژانتین فاتح جام جهانی و کوپا آمه ریکا شود و معتقدم تا 2022 در بالاترین سطح بازی خواهد کرد ولی شاید پس از آن او به جدایی و یک چالش جدیدتر فکر کند.»

 

 

1456179

 

 

توپ طلا:« مسی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری با بارسا ناکام ماند ولی با توجه به گل ها و پاس گل های فراوانش، به شایستگی فاتح توپ طلا شد. این را نمی گویم چون خودم برای بارسا بازی کرده ام. من سال 2017 و 2018 نیز گفتم که توپ طلای رونالدو و مودریچ منصفانه بود و حالا هم معتقدم این عنوان به شایستگی نصیب مسی شد. به همین دلیل از رسیدن توپ طلا به مسی سورپرایز نشدم.»

 

دیدگاه‌ها