کد خبر : 1653890 | 15 آذر 1398 ساعت 16:10 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اسپانیول

زیدان: خرید زمستانی؟ احتمال هر اتفاقی است

زین الدین زیدان حاضر نشد در مورد احتمال ورود رئال به بازار زمستانی نقل و انتقالات اظهارنظری صریح داشته باشد.

زیدان: خرید زمستانی؟ احتمال هر اتفاقی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که روزهای خوبی را سپری می کند و تنها با تفاضل گل کمتر پایین تر از بارسا در رده دوم لالیگا قرار دارد، خود را برای بازی مهم فردا مقابل اسپانیول مهیا می کند. شرایط رئال البته از منظر مصدومیت ها خوب نیست.

ادن هازارد که پیش بینی می شد این هفته به تمرینات برگردد، تا پایان سال قادر به بازی نخواهد بود و روز گذشته مصدومیت عضلانی گرت بیل و مارسلو نیز تایید شد. مارسلو شاید به ال کلاسیکو هم نرسد ولی بیل تلاش دارد تا خود را به این بازی حساس برساند.

 

 

1454183

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« حق نداریم در بازی فردا یک لحظه نیز غفلت کرده و در زمین اهمال کاری کنیم. تیمی به مصاف ما می آید که شرایط خوبی ندارد و برای جبران امتیازات از دست رفته انگیزه بالایی دارد. هدف ما ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی است. می خواهیم تمام توان مان را در زمین بگذاریم.»

 

بازار زمستانی:« می تواند هر اتفاقی رخ دهد. وقتی زمانش برسد، صحبت خواهیم کرد و شرایط را تحت نظر خواهیم داشت. الان اما تنها به بازی فردا فکر می کنم و باید بگویم که به بازیکنانم ایمان کامل دارم.»

 

 

1456881

 

 

ممنوع کردن بیل از گلف:« من مربی هستم و در تمرینات و زمین بازی مسئولیت بازیکنان بر عهده من است و خارج از آن مسئول نیستم. نه بیل و نه هیچ بازیکنی را از چیزی منع نمی کنم. آنها به اندازه کافی بالغ هستند و می دانند چه کارهایی را باید انجام دهند و برعکس.»

 

موج مصدومیت ها و نقش بازیکنان:« نمی دانم بازیکنانی که مصدوم هستند، می توانستند کار بیشتری انجام دهند تا به این شرایط دچار نشوند یا خیر. از نظر من صرفا تمرین کردن مهم نیست بلکه بازیکن باید در خارج از تمرینات نیز در تغذیه و حفظ آمادگی خودش دقت لازم را داشته باشد.

ما اینجا در رئال بهترین تیم پزشکی را داریم و کادر فنی و پزشکان، بیشتر از بازیکن از مصدومیت او رنج می برند. حفظ سلامتی یک موضوع کلی است و بازیکنان می دانند که در بین بهترین های پزشکی و تغذیه قرار دارند. من به شخصه از بازیکنانم راضی هستم و از حضور در رئال خوشحال. هر روز از اینکه مربی این بازیکنان هستم خوشحالم و به آنها ایمان دارم.»

 

مصدومیت غیرمنتظره بیل:« همه چیز به بازی با آلاوس بر می گردد. او پس از مرخصی سه روزه گفت که مصدومیتش بهتر نشده و کمی درد دارد. او نتوانست به صورت عادی تمرین کند.»

 

دوری هازاد تا سال 2020:« مصدومیت هر بازیکنی آزاردهنده است. متاسفانه او بیشتر از آنچه انتظار می رفت به دور از میادین خواهد ماند و از این خبر ناراحتم. غیبت او به چشم خواهد امد ولی چاره ای نداریم جز اینکه به پیش برویم. امیدوارم او به همراه مارسلو و گرت بیل هر چه سریع تر به شرایط بازی برسند.»

 

 

 

1456651

دیدگاه‌ها