کد خبر : 1654084 | 16 آذر 1398 ساعت 14:17 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم را شش نفره کن تا بازی تمام شود!

عجیب‎‌ترین راه برای حذف نشدن از لیگ برتر

یکی از تیم های لیگ برتر بانوان در حالی که یارای مقاومت برابر تیم صدرنشین را نداشت با خلاقیتی که تاکنون آن را ندیده بودیم تنها شش بازیکن در زمین نگه داشت و به همین دلیل بازی را به اتمام رساند!

عجیب‎‌ترین راه برای حذف نشدن از لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها پیش درباره اوضاع مالی تیم زاگرس شیراز شنیده بودیم. مسئولان تیم برای فرار تیم از اوضاع بد مالی چند راه را پیش روی خود دیدند که تاکنون همه آنها را عملی کردند. آنها در ابتدا برای تحت فشار گذاشتن مسئولان استانی تهدید به کناره گیری از لیگ برتر هستند. موضوعی که از همان ابتدا مشخص بود تنها تهدیدی برای رسیدن به اوضاع مالی بهتر بود که در نهایت کارگر نیفتاد. 

 

شیرازی ها در ادامه در یکی از بازی های خارج از خانه خود به میدان نرفتند تا بازی را سه بر صفر به حریف بدهند و در نهایت خرج سفر را به جان نخرند. البته در این باره می توان گفت هر تیم لیگ برتری در فوتبال بانوان می تواند در یک دیدار خارج از خانه به میدان نرود و زاگرسی ها نیز بازی مورد نظر را انتخاب کردند تا در دورانی که مشکل مالی دارند به سفر نروند. 

 

اما آخرین حربه این تیم بسیار جالب به نظر می رسد. آنها که روز گذشته در خانه برابر تیم صدرنشین جدول یعنی شهرداری بم قرار گرفته بودند در حالی که دو گل دریافت کرده بود آرام آرام و با کم کردن بازیکنان خود به دلیل مصدومیت و عدم حضور بازیکنی روی نیمکت برای تعویض، به دلیل شش نفره شدن، مطابق قانون، مسئولان برگزار کننده را مجبور به اعلام پایان بازی کردند. 

 

طرح شش نفره شدن تیم زاگرس در یک دیدار خانگی اتفاق جالبی و البته خلاقانه ای بود که تاکنون آن را ندیده بودیم و حالا برای اولین بار در فوتبال ایران می بینیم اتفاقی که افتادن آن یعنی داغ نگه داشتن مشکلات مالی تیم. زاگرسی ها حالا تیمی هستند که در بازی خارج از خانه به میدان نرفتند و در بازی داخل خانه نیز با این مدل خودزنی بازی در میانه ها، به پایان می رسانند تا شاید مسئولان استانی به فکر تیم افتاده و برای درد آن چاره ای بیندیشند.

دیدگاه‌ها