کد خبر : 1654218 | 17 آذر 1398 ساعت 01:23 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 5-2 مایورکا: جشن توپ طلای ششم با هت تریک

بارسلونا با هت تریک لیونل مسی توانست در خانه با نتیجه 5-2 مایورکا را شکست بدهد.

بارسا 5-2 مایورکا: جشن توپ طلای ششم با هت تریک

به گزارش "ورزش سه"، مسی که هفته گذشته برای ششمین بار برنده توپ طلا شد، امشب با یک نمایش درخشان دیگر کمک کرد تا بارسا به یک پیروزی پرگل برسد و بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کند.

تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول بازی رسید. تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که شروع مجدد عالی از تراشتگن، آنتوان گریزمان را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک ضربه چیپ، کار را تمام کرد.

 

1457618

 

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 15، بوسکتس با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند اما واکنش خوب رینا، دروازه مایورکا را نجات داد.

اما دو دقیقه بعد، این لیونل مسی بود که اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی پاس گریزمان بود که مسی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1457623

 

فشار حملات بارسا بعد از این گل نیز کاهش پیدا نکرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این سوارز بود که در دقیقه 28، می توانست گل سوم را به نام خود کند اما شوت محکم او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 32، سوارز بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در حالی که رینا را پشت سر گذاشت، تحت تاثیر مدافع مایورکا، توپ را به بیرون زد.

در مقابل، این تیم میهمان بود که در دقیقه 35، روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. پاس در عمق سالوا سویا در محوطه جریمه بارسا به بودیمیر رسید و او هم با یک ضربه عالی، کار را تمام کرد.

بازیکنان بارسا خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 41، به گل سوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که بار دیگر مسی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق و بی نقص، حساب کار را 3-1 کرد.

اما این هم پایان کار بارسا در نیمه اول نبود و در دقیقه 43، سوارز اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی حرکت خوبی که فرانکی دی یونگ آغاز کرد، در نهایت توپ با پاس این ستاره هلندی به سوارز رسید و او هم با یک ضربه پشت پای استثنایی، گل چهارم بارسا را به ثمر رساند و به این ترتیب، نیمه اول با حساب 4-1 به سود آبی و اناری ها به پایان رسید.   

 

1457622

 

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، گریزمان می توانست گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند اما واکنش خوب رینا، مانع از گلزنی او شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان مایورکا هم پیش کشیدند تا اینکه توانستند در دقیقه 64 به گل دوم برسند. روی یک حرکت از سمت راست بود که توپ با توپ با ارسال فران گامز در مقابل دروازه بارسا به بودیمیر رسید و او هم با یک ضربه سر محکم کار را تمام کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، چیزی نمانده بود که بارسا روی اشتباه مدافع مایورکا به گل پنجم برسد اما واکنش به موقع رینا، دروازه این تیم را نجات داد.

در دقایق پایانی بار دیگر بارسا بر بازی مسلط شد و سرانجام این تیم در دقیقه 83 به گل پنجم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس سوارز به مسی رسید و او هم با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ را به طاق دروازه رینا کوبید.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 5-1 بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها