کد خبر : 1654310 | 17 آذر 1398 ساعت 14:22 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوبو:

شایسته سوت‌های اعتراضی هواداران بارسا بودم

ستاره ژاپنی رئال که قرضی برای مایورکا بازی می کند شب گذشته 90 دقیقه برابر تیم سابقش بارسا به میدان رفت.

 شایسته سوت‌های اعتراضی هواداران بارسا بودم

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو تابستان امسال زمانی که شانس بازگشت به بارسا را داشت، ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد. اتفاقی که باعث آزردگی خاطر شدید بارسلونا شد. در واقع هم پیشنهاد مالی رئال بهتر بود (یک میلیون یورو دستمزد سالانه) و هم دورنمای جذاب تری برای وی ترسیم شده بود.

 

 

1457804

 

 

کوبو تابستان در اردوی رئال در آمریکا حاضر بود و بازی های خوبی نیز انجام داد ولی زیدان برای اینکه به او بیشتر بازی برسد، اجازه جدایی قرضی اش را صادر کرد. کوبو با قراردادی یک ساله و قرضی راهی مایورکا شد و تا به اینجا در اغلب بازی های تیمش حاضر بوده است.

کوبو شب گذشته به رویای کودکی خود که بازی در نوکمپ بود رسید و 90 دقیقه برابر بارسا به میدان رفت. با وجود شکست 5-2 از مایورکا نمایش کوبو رضایت بخش بود و با اعتماد به نفس تمام برابر ستاره های بارسا هنرنمایی کرد.

او البته از همان ابتدای بازی وقتی اولین توپ را دریافت کرد، با سوت های اعتراضی هواداران حاضر در نوکمپ مواجه شد و این اعتراضات تا پایان ادامه داشت.

 

کوبو در پایان بازی و در واکنش به این سوت ها گفت:« این تصمیم هواداران بارسا بود که به من اعتراض کنند. آنها توجه نمی کنند که من یک بازیکن 18 ساله هستم بلکه من را مثل یک رقیب می بینند. من امسال تصمیم خودم را گرفتم که به رئال بروم و هواداران بارسا هم حق دارند علیه من سوت بزنند. معتقدم شایسته آن سوت ها بودم. هرچند کسانی هم بودند که من را تشویق کردند. البته از اعتراضات ناراحت نیستم و گفتم که به آنها حق می دهم.»

 

 

1457805

 

دیدگاه‌ها