کد خبر : 1654372 | 17 آذر 1398 ساعت 17:22 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا با تیم دوم در سن سیرو؛ 9 تغییر احتمالی برابر اینتر

ارنستو والورده سرمربی بارسا قصد دارد به بسیاری از ستاره هایش در بازی سه شنبه برابر اینتر استراحت بدهد.

بارسا با تیم دوم در سن سیرو؛ 9 تغییر احتمالی برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته بر مایورکا با نتیجه 5-2 پیروز شد و به صدر لالیگا برگشت. آبی اناری ها اکنون مهیای بازی برابر اینتر در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان می شوند. دیداری که در سن سیرو برگزار می شود و برای بارسا تشریفاتی است .

آخرین تمرین بارسا برای این بازی فردا ساعت 12 برگزار می شود و سپس کاروان این تیم راهی میلان خواهد شد و تا قبل از آن والورده فهرست بازیکنانش را اعلام نخواهد کرد.

 

 

1457861

 

 

انتظار می رود که با توجه به در پیش بودن دو بازی حساس مقابل سوسیداد و رئال مادرید، ارنستو والورده به ستاره های ترکیب اصلی خود برابر اینتر استراحت بدهد. لیونل مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس احتمالا در بارسلون خواهند ماند و سرجی روبرتو، لنگله، پیکه و ایوان راکیتیچ حتی اگر به میلان بروند نیز کار را از روی نیمکت شروع خواهند کرد. بارسا در این بازی نلسون سمدو آلبا را در اختیار ندارد و شرایط آنسو فاتی و آرتور که بازی شب گذشته را از دست دادند نیز نامشخص است.

 

ترکیب احتمالی بارسا برابر اینتر به این شکل خواهد بود: نتو، واگه، تودیبو، اومتیتی، جونیور فیرپو، دی یونگ، آلنیا، ویدال، کارلس پرز، گریزمان و آنسو فاتی.

همچنین بازیکنانی چون ریکی پویج، کویادو، آبل و هیروکی آبه نیز می توانند به فهرست دعوت شدگان اضافه شوند.

این بازی هرچند برای بارسا تشریفاتی است ولی برای اینتر حیاتی محسوب می شود. اینتر و دورتموند در رقابت برای کسب سهمیه دوم گروه F در یک هشتم نهایی هستند.

 

دیدگاه‌ها