کد خبر : 1654637 | 18 آذر 1398 ساعت 17:48 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنالیزور سابق پرسپولیس به جدایی استراماچونی

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور فصل گذشته پرسپولیس در صفحه خود به جدایی و استعفای آندره آ استراماچونی واکنش نشان داد.

واکنش آنالیزور سابق پرسپولیس به جدایی استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، حبیب اللهی که در دوران فعالیت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به عنوان آنالیزور این مربی کروات فعالیت می‌کرد، با اشاره به دلایلی که باعث این تصمیم از سوی مربی ایتالیایی شده، از او خواسته برای توسعه فنی بازیکنان در فوتبال ایران، شاهد ادامه حضور او در ایران باشیم.


حبیب اللهی که تحصیلات خود را در ایتالیا دنبال می‌کند در این پست به دو زبان ایتالیایی و فارسی نوشته است: آقای استراماچونی، تصمیم شما(فسخ قرارداد با استقلال) به مفهوم یک فقدان فنی برای فوتبال ایران است؛ اتفاقی که پیش از شما هم در ایران رخ داده بود. ایران مانند کشورهای دیگر، به مربیان بین المللی با فلسفه کاری متفاوت نیاز دارد. امیدوارم همچنان شما را در لیگ برتر و در حال کمک به توسعه فنی بازیکنان ایرانی ببینیم.

 

آندره آ استراماچونی که در این فصل با کارنامه‌ای قابل اعتنا از فوتبال ایتالیا به ایران آمده بود و هدایت استقلال را عهده‌دار شد، توانست بعد از گذر از مشکلات فنی ابتدای فصل، در ادامه نمایش موفقی با آبی‌پوشان داشته باشد و این تیم را بعد از نزدیک به پنج سال به صدر جدول نیز برساند تا امیدواری بزرگی برای هواداران این تیم شکل دهد. او اما در روز گذشته بعد از غیبت در نشست خبری استعفای رسمی خود را اعلام کرد و تلاش مدیران این تیم نیز برای بازگرداندن تصمیم او بی نتیجه باقی ماند تا صبح امروز تهران را ترک کند.

دیدگاه‌ها