کد خبر : 1654651 | 18 آذر 1398 ساعت 18:25 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده: وقت عذرخواهی عده‌ای رسیده است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی می گوید کسانی که به بازی این تیم مقابل تراکتور شبهه وارد می کردند، باید عذرخواهی کنند.

نصیرزاده: وقت عذرخواهی عده‌ای رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره محل برگزاری دربی تبریز گفت: ما اول فصل ورزشگاه بنیان دیزل را به عنوان میزبان بازی هایمان معرفی کردیم. اما درباره این بازی چون هواداران تراکتور با تعداد زیادی همیشه به این ورزشگاه آمده اند، قرار شد بازی را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کنیم. ولی اتفاقی که افتاد، اداره ورزش و جوانان اعلام کرد چون تراکتور تا تاریخ 10 دی بازی خانگی ندارد، این ورزشگاه برای برخی اصلاحات روی چمن، باید در اختیار این اداره باشد.

 

او افزود: صبح روز بازی جلسه ای در فرمانداری داشتیم. مقامات انتظامی، امنیتی و ورزشی استان تصمیم گرفتند بازی در این ورزشگاه برگزار شود. خیلی مهم نیست. دلیلش هم این است که باشگاه ماشین سازی 2 سال است در این ورزشگاه تمرین نمی کند و باشگاه تراکتور هر روز در این استادیوم تمرین می کند. ورزشگاه بنیان دیزل دیگر ورزشگاه تراکتور است. ما به خاطر هزینه های ورزشگاه یادگار و اینکه هواداران ما خیلی زیاد نیستند که به آن ورزشگاه بروند، اینجا را پیشنهاد دادیم و پذیرفته شد.

نصیرزاده درباره قطع برق ورزشگاه گفت: همیشه رسم است که قبل از برگزاری بازی به اداره برق نامه می زنند. ما نامه به اداره برق قراملک نوشتیم که از این ساعت تا این ساعت قطع نشود. یک مورد قطع شد و بلافاصله که وصل شد، یکی از فازها نیامد و حتی اسکوربورد هم بالا نیامد. قطعی برق هرگز از درون ورزشگاه بنیان دیزل نبود.

 

مدیرعامل ماشین سازی در ادامه گفت: حالا بیانیه نویس ها، باشگاه هایی که خیال می کردند ما با تراکتور تبانی می کنیم، سرمربیان و برخی برنامه های تلویزیونی که 2 سال به این دربی شبهه وارد می کردند، الان باید عذرخواهی کنند. ما به تراکتور فوتبالی می باختیم. خوشحالم که دیگر کسی چنین سوالی از ما نمی کند.

دیدگاه‌ها