کد خبر : 1654708 | 18 آذر 1398 ساعت 20:22 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنی که تحمل فشار را ندارد بهتر است بازی نکند

مهاجری: حقیقی با آن تجربه نباید اشتباه می‌کرد

نساجی بعد از دو نمایش خوب برابر استقلال و سپاهان این بار در اصفهان و مقابل ذوب آهن با دو گل شکست خورد.

مهاجری: حقیقی با آن تجربه نباید اشتباه می‌کرد

به گزارش" ورزش سه" رضا مهاجری در پایان بازی برابر ذوب آهن و بعد از شکست برابر یاران منصوریان گفت:" متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم. یک ربع اول سربه هوا و بدون تمرکز بودیم. برای خود من جای تعجب داشت بعد از آن صاحب موقعیت و پنالتی شدیم که اگر گل می شد شرایط عوض می شد."

 

 

روی اشتباه گل خوردیم
متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. تماشاگران حق دارند. علیرضا حقیقی با این همه تجربه نباید آن اشتباه را می‌کرد آن هم مقابل بازیکنی مثل خلعتبری. روی این اشتباه گل خوردیم ولی فرصت داشتیم و می توانستیم برگردیم که دوباره روی یک ایستگاهی گل خوردیم. بعد ازاین،  دیگر تعویض ها تعیین کننده بود. ما امروز شجاعی و علیاری را به دلیل مصدومیت نداشتیم. تیمی هستیم که به لحاظ بازیکن محدودیت داریم. ذوب آهن تیم حرفه ای است و خوب بسته شده است. تعویض های ما جوان بودند و جو سنگین بود نتوانستیم بازی را برگردانیم. از هواداران عذرخواهی می کنم ، مسئولیت این شکست مال ما است. اینکه اینجوری بخواهیم بازی را بدهیم سخت است. این بازی تجربه شد که قوی تر و مصمم تر حرکت کنیم و جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.

 


به کار روانی نیاز داریم
تیم ما قطعا به کار روانی نیاز دارد. ما تحت فشار هستیم که این فرصت ها را نمی زنیم. ما به استقلال و سپاهان گل می زنیم و استنباطم این بود با روند گلزنی مان شرایط خوبی پیدا کردیم. امروز اما اسیر اتفاقات شدیم.  امیدوارم قدر تماشاگران را بدانیم؛ من و بازیکنان حق نداریم اشتباهات فردی کنیم.

 


غرور نداشتیم
تیم ما در غرور بازی با سپاهان نبود. ببینید سپاهان بازی با ما و بازی با شهرخودرو چند تغییر داشت؟ یا ذوب آهن؟ ما به لحاظ نفرات نمی توانیم تغییر زیادی بدهیم. بازی در چمن مصنوعی جان بازیکن را می گیرد. ما در نیم فصل نقاط ضعف را برطرف می کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. احترام می گذارم به ذوب آهن اما ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. از طرفی دروازه بان ذوب آهن پنالتی را گرفت و تیم را نگه داشت اما ما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

 


بازیکنان می دانند
بازیکنان را آگاه کردیم که در چه فضایی بازی می کنند. تماشاگری که اینهمه راه می آید تیم را تشویق می کند بازی خوب می خواهد. ما امروز اسیر خوب نبودن و اشتباهاتمان شدیم و بازیکن هم بداند وقتی مسئولیت قبول می کند باید این فشار را تحمل کند. کسی که نمی تواند این فشار را تحمل کند بهتر است فوتبال بازی نکند. ما باید جمعه با تمام قدرت برابر شهرخودرو بازی کنیم. باید مقابل شهرخودرو، با وجود اینکه تیم خوبی است با تمام قوا بایستیم.

 


به داوران احترام می گذاریم
اکرمی داور مسابقه خوب بود. داوران در حد توانشان خوب کار کردند. آن ها  مثل ما اشتباه می کنند. نباید روی داورانمان فشار بیاوریم. گل دومی که از سپاهان خوردیم آفساید بود اما به داوران احترام گذاشته و به آن ها خسته نباشید می گوییم.

دیدگاه‌ها