کد خبر : 1654711 | 18 آذر 1398 ساعت 20:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

رستگاری رسول با تراکتور

سنگ تمام تی‌تی‌ها برای رسول خطیبی اتفاقی بود که در دربی آذربایجان در مقابل چشمان هواداران ماشین‌سازی رخ داد. یک بازی پر از هیجان و احساسات تماشاگران تبریزی و البته حسرت تی‌تی‌ها وقتی مربی سابق خود را روی نیمکت ماشین سازی، دیگر تیم تبریزی دیدند.

به گزارش "ورزش سه"، حرف و حدیث های زیادی قبل از دربی آذربایجان مطرح بود و خیلی ها رسول خطیبی و تیمش را مقابل تراکتور از پیش باخته می‌دانستند؛ ولی خطیبی توانست با یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر میلیاردرهای تراکتور را شکست دهد و خط باطلی بر حرف و حدیث های تبانی بکشد. حرف و حدیث هایی که رسول خطیبی با نمایشی مقتدرانه و فوتبال پاک از بین برد.

 

رسول خطیبی - ماشین سازی تبریز مقابل تراکتور - ورزشگاه بنیان دیزل

 

نتایج اخیر رسول خطیبی باعث شده است تا تی تی ها به شدت از این همشهری خود حمایت کنند و در جریان دیدار دربی تبریز نیز بعد از به ثمر رسیدن گل دوم  تی تی های خشمگین تر از همیشه بر علیه مدیرعامل و بازیکنان تراکتور شعار میدادند و به تشویق خطیبی پرداختند، تشویق هایی که از دقیقه 60 بازی تا 10 دقیقه بعد از پایان بازی ادامه داشت.

 

رسول خطیبی بعداز پایان بازی به سمت هواداران ماشین سازی رفته و سپس به سمت هواداران تراکتور رفته و از آنان خواست که به کسی توهین نکنند و همین موضوع نیز باعث شدت گرفتن تشویق خطیبی در بنیان دیزل شد.

 

هواداران تبریزی ماشین سازی تبریز


خطیبی با نتیجه امروز مقابل تراکتور نشان داد می تواند همچنان با ماشین سازی در لیگ برتر پیش برود و تهدیدی برای مدعیان بالای جدولی باشد. اگرچه نباید فراموش کرد ماشین سازی رسول یکی از کم هزینه ترین و جوان ترین تیم های لیگ برتر امسال است.

دیدگاه‌ها