کد خبر : 1654804 | 19 آذر 1398 ساعت 10:48 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

شور جوانی روی نیمکت تیمی که نمی برد (عکس)

تیم سپاهان در بازی با شهر خودرو 90 دقیقه پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت و در نهایت به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گل ولسیانی شادی گل دوستان قلعه نویی روی نیمکت پر رنگ تر از سرمربی بود! شاید به این دلیل که سرمربی تیم سپاهان کار را تمام شده نمی دانست و البته اینطور هم شد. در دقایق پایانی شهر خودرو گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

 

البته که امیر قلعه نویی در دل خوشحال است چون تیمش به یکی از بهترین تیم های لیگ برتر گل زد. هر چند این برتری تداوم نداشت. خوشحالی امیر قلعه نویی البته بعد از گل دوم سپاهان به استقلال پر رنگ تر بود شاید به این خاطر که گل تساوی در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید و حریف دیگر فرصت زدن گل برتری را نداشت. اما در این بازی گل سپاهان در دقیقه ای به ثمر رسید که زمان زیادی به انتهای بازی وجود داشت. به هر صورت بعد از گل ولسیانی امیر قلعه نویی ترجیح داد سکوت اختیار کند و اتفاقات بازی را دنبال کند تا اینکه در شادی بعد از گل گم شود. با این حال شور نیمکت تیم سپاهان بعد از گل مثال زدنی بود.

 

تیم سپاهان در بازی های اخیر مدام به تساوی دست پیدا کرده و ادامه این روند به طور حتم برای تیمی که مدعی قهرمانی است خوب نیست و شاید در نهایت منجر به از دست رفتن جام شود. البته این تساوی ها بدین معنی نیست که سپاهان برای مساوی بازی می کند. به هوا پریدن بازیکن جوان بعد از گلزنی سپاهان نشان می دهد تیم برای پیروزی حریص است اما بعد از زدن گل برتری، این موقعیت را به خوبی حفظ نمی کند!

 

1458427

دیدگاه‌ها