کد خبر : 1654939 | 19 آذر 1398 ساعت 19:05 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت اسکوچیچ از سوالات خبرنگاران بوشهر

دیدار تیم های شاهین بوشهر و نفت نفت آبادان در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید، هر دو گل بازی از روی نقطه پنالتی زده شد.

عصبانیت اسکوچیچ از سوالات خبرنگاران بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با شاهین بوشهر که با تساوی به پایان رسید، گفت: از نتیجه کسب شده در بازی امروز خوشحال نیستیم چون در این بازی بهتر بودیم و کاملا مشخص بود خوب کار کردیم، ما در این بازی خیلی بهتر بودیم و به حریف هم تبریک می‌گویم. آنها 4 بازی است که نباخته‌اند و ما هم در این دیدار 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اشتباهات داور در این دیدار گفت: من نمی‌توانم در مورد داوری حرف بزنم.

 

اسکوچیچ در خصوص اینکه تیم‌های وی در نیم فصل دوم افت می‌کنند گفت: اصلا چنین چیزی نیست، من کارم را خوب بلدم و تیم‌هایم در نیم فصل دوم هرگز افت نکرده‌اند.مطمئنا به روند خوبمان ادامه می‌دهیم و در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر خواهد شد.

 

وی در خصوص صعود عیسی آل کثیر به صدر جدول گلزنان نیز گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم او به روندش ادامه بدهد. البته ما نیاز داریم که بقیه بازیکنان هم گل بزنند و فقط به یک نفر متکی نباشیم.

 

خبرنگاران در این نشست مرتب از سرمربی نفت پیرامون اشتباهات داوری به سود نفت آبادان سوال کردند که وی در نهایت با عصبانیت و ناراحتی سالن کنفرانس را ترک کرد.

دیدگاه‌ها