کد خبر : 1655105 | 20 آذر 1398 ساعت 13:36 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: دنبال رکوردشکنی نیستیم

مربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید هدف آنها نباختن در لیگ برتر نیست و به دنبال ارائه بازی خوب و نتیجه گرفتن هستند.

پاشایی: دنبال رکوردشکنی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی درباره برتری نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا گفت: در نیمه اول یک مقدار با توجه به دوندگی و پرس کردن سایپا و همچنین بخاطر به اینکه بازیکنان جوانی در این تیم هستند، یک مقدار کار برای ما سخت شد؛ به ویژه در دقایق ابتدایی که آنها حمله می‌کردند. متاسفانه روی ضد حمله گل خوردیم که یک مقدار روحیه بچه‌ها را تحت تاثیر گذاشت چراکه بعد از هشت مسابقه گل خورده بودیم.

 

او ادامه داد: با صحبت‌هایی که آقای تارتار بین دو نیمه انجام داد و صرف فعل خواستن از سوی بچه‌های تیم، نیمه دوم خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم برنده شویم ولی جا دارد یک تبریک به ابراهیم صادقی به خاطر چنین تیم خوبی بگویم.

 

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر از میانه یا بالای جدولی‌هاست، ابراز کرد: این مقطع از فصل وقت امتیاز گرفتنِ پایین جدولی‌هاست چون اگر یک امتیاز بگیرند، در نیم‌فصل دوم راحت‌تر کار می کنند. سایپا با وجود اینکه پایین جدولی است، اما تیم خوب و سازماندهی عالی دارد. بازیکنان جوانی که در این تیم هستند، در ادامه راه می‌توانند با هدایت صادقی تیمشان را کمک کنند و به نتیجه برسند.

 

 

پاشایی اضافه کرد: به مردم مسجدسلیمان بخاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. تیم ما فوق‌العاده خوب کار کرده و ۱۴ هفته در لیگ برتر و در دو بازی بیرون از خانه جام حذفی نباخته است؛ خوشبختانه خیلی خوب و منسجم بازی می‌کنیم و امیدوار هستیم مسؤولان نیز قدردان باشند و مشکلاتی که سر راه این تیم است را برطرف کنند.

 

او درباره فاصله زمانی کم مسابقه این تیم با پارس جنوبی که در روز شنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: بازی‌ها که فشرده می‌شود، کمی کار را سخت می‌کند؛ تقریبا فاصله شهر مسجدسلیمان تا فرودگاه اهواز دو ساعت و نیم است که همین امر باعث خستگی می‌شود. ضمنا بخاطر اینکه پرواز مستقیم از اهواز به عسلویه نیست، ما مجبور هستیم به تهران بیاییم و با پرواز به عسلویه برویم و بعد یک ساعت و نیم تا جم سفر کنیم. این فشردگی‌ها موجب آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود ولی این برنامه برای همه تیم‌هاست و امیدوار هستیم برابر پارس جنوبی که خودمان این تیم را به لیگ برتر آوردیم و آقای تارتار اثر ماندگاری در آنجا گذاشته، بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

 

مربی نفت مسجدسلیمان به ۱۶ بازی شکست‌ناپذیری این تیم اشاره کرد و افزود: تیم ما بر اساس تاکتیکی بازی می‌کند که در دفاع خیلی قوی هستیم. همه تیم‌ها و بچه‌های خودمان به این موضوع اذعان داریم که سخت گل می‌خوریم، اما بگویم که به دنبال رکوردشکنی نیستیم. آقای تارتار هم همیشه می‌گوید فقط دنبال این هستیم که بازی به بازی بهتر کار کنیم و برای هر مسابقه استراتژی خاص خود را داریم. اگر هم رکوردی در لیگ برتر زدیم که اتفاق خوبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها