کد خبر : 1655148 | 20 آذر 1398 ساعت 17:41 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی: کمکم گفت گل به نام علی علیپور شود

مهاجم پرسپولیس موفق شد برای دومین هفته پیاپی برای تیمش گلزنی کند تا به شرایط ایده آلی که هواداران انتظارش را دارند نزدیکتر شود.

خورشیدی: کمکم گفت گل به نام علی علیپور شود

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور بعد از اینکه در بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گرفت، اینبار در آزادی و در روزی که هواداران به شدت او را مورد هدف تشویق‌های خود قرار دادند با دستیابی به اعتمادبنفس لازم، موفق شد بار دیگر جشن گل خود را برگزار کند.


علیپور بعد از اینکه پاس دیدنی مهدی ترابی او را در مصاف تک به تک با میلاد فراهانی و دروازه گل گهر قرار داد، با ضربه چیپ به دنبال دستیابی به گل بود که مدافع حریف مسیر توپش را تغییر داد. با این حال ناظر و داور بازی این گل را به نام مهاجم پرسپولیس ثبت کردند تا او موفق شود پنجمین گل این فصل را نیز به نام خود کند.


اشکان خورشیدی، داور دیدار دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان درباره این تصمیم می‌گوید: من زمان به ثمر رسیدن گل دید خوبی روی موقعیت نداشتم و به طور واضح ندیدم که توپ به چه صورت وارد دروازه شد ولی با مشورتی که با کمک‌هایم و داور پشت دروازه داشتم نظر آنها این بود که گل به نام علیپور ثبت شود و به همین دلیل آن را به نام مهاجم پرسپولیس ثبت کردیم.

دیدگاه‌ها