کد خبر : 1655176 | 20 آذر 1398 ساعت 20:04 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای در اختیار داشتن صیادمنش؛

فدراسیون در انتظار نامه کتبی استانبول اسپور

مسئولان فدراسیون فوتبال مدتی است که برای حضور صیادمنش در رقابت های مقدماتی المپیک به باشگاه استانبول اسپور نامه زده اند.

فدراسیون در انتظار نامه کتبی استانبول اسپور

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران از 23 دی ماه در رقابت های مقدماتی المپیک مقابل سه تیم کره جنوبی، چین و ازبکستان بازی خواهد کرد تا برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاشش را آغاز کند.


در همین راستا یکی از درخواست هایی که حمید استیلی طی روزهای اخیر تاکید زیاد برآن داشته، در اختیار داشتن تمامی بازیکنان است تا اردوهای تیم امید با حضور حداکثری و کامل بازیکنان پیگیری شود.


البته غیر از دغدغه ای که اعضای کادر فنی تیم امید و فدراسیون در خصوص باشگاه های داخلی دارند، آنها باید با باشگاه های لژیونرهای فوتبال ایران هم مذاکره کنند تا رضایت آنها را برای حضور بازیکنانی نظیر صیادمنش، مهدی خانی، دلفی و  ... برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک جلب کنند.


در همین راستا مدتی است که فدراسیون درخواست خود را برای در اختیار داشتن اللهیار صیادمنش به باشگاه ترکیه ای تقدیم کرده است و آنها نیز رضایت خود را به صورت شفاهی اعلام کرده اند ولی برای اطمینان از این موضوع که ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نوجوانان در رقابت های مقدماتی المپیک هم می تواند با پیراهن تیم ملی ایران بازی کند، باید منتظر پاسخ کتبی باشگاه استانبول اسپور باشند که البته هنوز نهایی نشده است.

دیدگاه‌ها