کد خبر : 1655420 | 22 آذر 1398 ساعت 12:50 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز آنچلوتی به انگلیس برای مذاکره با اورتون

به گزارش روزنامه سان، کارلو آنچلوتی مربی سابق ناپولی ظرف 24ساعت آینده به انگلیس پرواز خواهد کرد تا با باشگاه اورتون برای پر کردن جای خالی پست سرمربی‌گری این تیم مذاکره کند.

پرواز آنچلوتی به انگلیس برای مذاکره با اورتون

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال بالای منصوب شدن کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق ناپولی که اخیرا از این تیم اخراج شده، به عنوان سرمربی جدید آرسنال مطرح شده بود روزنامه انگلیسی سان مدعی شد اورتون شانس بیشتری برای استخدام کارلتو داشته و او ظرف 24 ساعت آینده به انگلیس پرواز خواهد کرد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند.

 

1459477

 

بر اساس این گزارش، قرار است فرهاد مشیری مالک باشگاه اورتون و بیل کن‌رایت رئیس این باشگاه با آنچلوتی مذاکره کرده و درباره شرایط دو طرف برای استخدام او به عنوان جانشین مارکو سیلوا، سرمربی اخراج‌شده اورتون به توافق برسند.

 

1459476

 

سان مدعی است آرسنال در حال حاضر در موقعیتی که بتواند با کارلتو مذاکره کند نیست. آنچلوتی اما مایل است هر چه سریعتر سکان هدایت یک تیم را بدست بگیرد و به همین دلیل قصد ندارد بیش از این منتظر آرسنال بماند تا این تیم لندنی درباره گزینه مد نظر خود برای جانشینی اونای امری به تصمیم برسد.

 

سان همچنین اشاره می‌کند که آرسنال گزینه‌های دیگری مثل میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی و پاتریک ویرا را هم در نظر دارد و به نظر می‌رسد به اندازه اورتون مشتاق استخدام آنچلوتی نیست.

 

دیدگاه‌ها