کد خبر : 1655424 | 22 آذر 1398 ساعت 12:49 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای یک درگیری و یک اخراج جالب؛

وقتی عضو کمیته داوران از کنار زمین اخراج شد!

روز گذشته در بازی تیم های نود ارومیه و استقلال خوزستان، داور وسط یک عضو کمیته داوران را از کنار زمین اخراج کرد!

وقتی عضو کمیته داوران از کنار زمین اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز تیم های نود ارومیه و استقلال خوزستان در ورزشگاه باکری ارومیه به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان بیاتلو موفق شدند با کسب یک برد خانگی، وضعیت خود در جدول را سامان بخشند. اما اتفاق مهم این بازی نه پیروزی تیم نود بلکه اخراج عضو کمیته داوران از کنار زمین بود.

 

در اواسط مسابقه، حسین نیرویار که به تازگی عضو کمیته داوران شده، با داور چهارم درگیری فیزیکی پیدا کرد و به نقل از شاهدان عینی «با دست به سینه این داور زد». داور چهارم واکنش خاصی به این موضوع نشان نداد اما محمدحسین ترابیان داور وسط را فراخواند تا نیرویار را از کنار زمین اخراج کند!

 

ترابیان جوان هم خود را به کنار خط رساند و حسین نیرویار عضو کمیته داوران را اخراج کرد! این در حالی است که مشخص نیست داور چهارم و داور وسط از سمت نیرویار اطلاع داشتند یا نه، اما ترابیان می‌گوید: «قانون برای همه یکسان است و به یک شکل اجرا می‌شود و تفاوتی ندارد چه کسی با داور چهارم درگیر شود.» با این حال او از این که حسین نیرویار را می شناخت، طفره رفت.

 

به هر حال اخراج یک عضو کمیته داوران از کنار زمین، اتفاقی است نادر که شاید برای اولین بار در فوتبال ایران توسط یک داور جوان رخ می دهد. نکته جالب این است که در گزارش ناظر نیز این اتفاق قید شده و باید دید کمیته داوران چه واکنشی درباره خشونت عضو خود و البته کارت قرمز داور به این عضو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها