کد خبر : 1655721 | 23 آذر 1398 ساعت 18:19 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه پنالتی تیم ما برابر مس رفسنجان را نگرفتند

بیک‌زاده: داور را شب قبل از مسابقه عوض کردند

بادران در آخرین مسابقه اش در لیگ دسته یک با دو گل مغلوب مس رفسنجان شد اما مربی این تیم معتقد است که اشتباهات داوری در این نتیجه نقش اساسی داشته است.

بیک‌زاده: داور را شب قبل از مسابقه عوض کردند

به گزارش" ورزش سه"، هاشم بیک زاده بازیکن سابق تیم ملی ایران، استقلال و سپاهان این روزها علاوه بر حضور در تلویزیون به عنوان گزارشگر و مصاحبه کننده، یکی از دستیاران فرهاد کاظمی هم در تیم بادران است. بادران در لیگ دسته یک به دنبال صعود به لیگ برتر است اما شکست این تیم برابر مس رفسنجان در هفته هفدهم این تیم را از صدر جدول دورتر کرد. بیک زاده در ارتباط با این شکست گفت:" من تنها می خواهم راجع به داوری این بازی صحبت کنم. متاسفانه آقای اکبریان در این بازی دو، سه پنالتی تیم ما را نگرفت."


او افزود:" علاوه بر اینکه پنالتی های ما را نگرفتند، گلی که آن ها از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساندند اصلا خطای بازیکن ما نبود اما داور خطا گرفت و همان توپ گل شد. متاسفانه ما در این فصل بیشترین لطمه ها را از داوری خورده ایم. نمی دانم داستان چیست که شب قبل از بازی داور بازی ما را عوض می کنند."

 

مربی تیم بادران همچنین گفت:" الان چند بازی است که داوری ها به نفع تیم مس رفسنجان است و این تیم با هر تیمی بازی دارد حریف دچار مشکل داوری می شود. اتفاقی که در بازی این تیم با نود ارومیه هم رخ داد."


او اضافه کرد:" مگر می شود سه پنالتی یک تیم را در یک بازی نگیرند. ما تا مشکلی در داوری وجود نداشته باشد درباره آن صحبتی نمی کنیم اما از اشتباهات لطمه های زیادی خوردیم. امیدوارم آقای ممبینی این اشتباهات را ببیند و اجازه ندهد در بازی های آینده تکرار شوند."

دیدگاه‌ها