کد خبر : 1655915 | 24 آذر 1398 ساعت 14:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکیپ: توخل تنهاتر از همیشه در پی اس جی

یک نتیجه بد در دور حذفی لیگ قهرمانان، پرونده توماس توخل در پی اس جی را برای همیشه خواهد بست. او کمترین حامی را در تیم خود دارد.

اکیپ: توخل تنهاتر از همیشه در پی اس جی

به گزارش"ورزش سه"، توماس توخل سرمربی آلمانی پی اس جی دومین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد. پس از قهرمان کردن پی اس جی در لیگ فرانسه، او امسال به فتح لیگ قهرمانان می اندیشد ولی رسیدن به این هدف به سادگی میسر نخواهد بود.

پی اس جی قهرمانی نیم فصل لوشامپیونا را قطعی کرده و از گروه خود در لیگ قهرمانان نیز بدون شکست راهی یک هشتم نهایی شد ولی کار اصلی از همین جا شروع خواهد شد؛ یعنی دقیقا از مرحله ای که پی اس جی همواره در آن ناکام مانده است.

 

 

1460353

 

 

توخل در پی اس جی مشکلات متعددی دارد. از یک سو اختلافات و تنش او با کیلیان امباپه را داریم. ستاره فرانسوی از اینکه توخل هر بازی او را تعویض می کند، به شدت ناراضی است و این را علنی کرده.

ادینسون کاوانی هم قصد جدایی در نیم فصل را دارد چرا که با وجود حمایت های توخل از وی در نشست های خبری اما سرمربی ژرمن به ایکاردی علاقه بیشتری دارد. ارتباط توخل با نیمار نیز همیشه نوسان داشته است. نیمار به دوستان نزدیکش گفته است که رفتار توخل با وی در فصل جاری به خصوص پس از بازگشت لئوناردو(مدیر ورزشی پی اس جی) 180 درجه تغییر کرده است. مشکلات عدم تسلط نیمار به زبان فرانسوی نیز مزید بر علت بوده تا ستاره برزیلی ارتباط چندانی با توخل نداشته باشد.

 

شرایط به گونه ای است که حتی یک نتیجه بد در دور حذفی لیگ قهرمانان و حذف پی اس جی، منجر به پایان کار توخل خواهد شد. او تنهاتر از همیشه است و فقط نتایج خوب در لیگ قهرمانان، ضامن نجات وی خواهند بود.

 

 

1448218

 

دیدگاه‌ها