کد خبر : 1656275 | 26 آذر 1398 ساعت 11:59 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رسمی اورتون به شایعات اخیر درباره آنچلوتی

باشگاه اورتون طی بیانیه ای به شایعات درباره سرمربی گری کارلو آنچلوتی در این تیم واکنش نشان داد.

واکنش رسمی اورتون به شایعات اخیر درباره آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، حدود 10 روز پیش بود که مارکو سیلوا پس از کسب نتایج ضعیف با اورتون از هدایت این تیم برکنار شد. پس از اخراج سیلوا دانکن فرگوسن به شکل موقت هدایت آبی های مرسی ساید را بر عهده گرفت و اتفاقا نتایج نسبتا خوبی نیز با این تیم به دست آورد. با این وجود اما فرگوسن اعلام کرده که نمی خواهد به عنوان سرمربی دائم در اورتون ادامه دهد و این باشگاه باید به دنبال یک سرمربی بزرگ باشد.

 

طی روزهای اخیر اما شایعات زیادی درباره سرمربی احتمالی اورتون مطرح شده است و بسیاری از رسانه ها از احتمال حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت مرسی ساید صحبت کرده بودند. همچنین دیروز خبرگزاری معتبر اسکای خبری مبنی بر ورود کارلو آنچلوتی به مرسی ساید برای بستن قرارداد با اورتون را منتشر کرد اما بعد از آن هیچ اتفاق رسمی خاصی مخابره نشد.

 

 

1431140

 

 

در همین رابطه دقایقی پیش باشگاه اورتون با انتشار بیانیه ای نسبت به شایعات درباره حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: " در این 11 روز و پس از خروج مارکو سیلوا از اورتون، باشگاه در تلاش است تا یک سرمربی جدید را انتخاب کند و در این رابطه نیز جلساتی با گزینه ها انجام شده است. ما می توانیم تایید کنیم که تا به این جا هیچ گونه قراردادی منعقد نشده و هیچ انتخاب قطعی صورت نگرفته است. با این حال باشگاه قصد دارد در سریع ترین زمان ممکن سرمربی جدید خود را انتخاب کند اما در این راستا مهم ترین چیز توافق و مذاکره در این باره است. دانکن فرگوسن فعلا به عنوان سرمربی تیم باقی می ماند و در بازی روز چهارشنبه مقابل لسترسیتی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت."

 

 

 

1460985

دیدگاه‌ها