کد خبر : 1656416 | 27 آذر 1398 ساعت 01:09 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف دورتموند مقابل لایپزیش در شب اشتباهات عجیب

دورتموند در دیداری خانگی مقابل لایپزیش با تساوی 3-3 متوقف شد.

توقف دورتموند مقابل لایپزیش در شب اشتباهات عجیب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره در نیمه اول این دیدار با دو گل از حریف آماده شان پیش افتادند اما دو اشتباه عجیب از بازیکنان این تیم در ابتدای نیمه دوم، باعث شد تا زردها در نهایت به تساوی 3-3 رضایت بدهند.

در دقیقه 23 بود که دورتموند توسط یولیان وایگل به گل رسید. ابتدا پیتر گولاچی، دروازه بان لایپزیش، ضربه جیدون سانچو را برگشت داد اما توپ در یک رفت و برگشت به وایگل رسید و شوت محکم او با اشتباه گولاچی همراه شد و دورتموند به گل اول رسید.

11 دقیقه بعد، یولیان برانت اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که جیدون سانچو درون محوطه جریمه برانت را صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از یک چرخش عالی، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1461172

 

1461173

 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، لایپزیش یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقیقه 47 بود که خروج اشتباه و بی دلیل رومن بورکی از دروازه، تیمو ورنر را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق از میانه زمین دورتموند، دروازه خالی میزبان را باز کرد.

تلاش بازیکنان لاییپزیش برای زدن گل تساوی در دقیقه 53 نتیجه داد و ورنر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار یولیان برانت بود که با یک پاس رو به عقب اشتباه، ورنر را صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از پشت سر گذاشتن بورکی، دروازه را باز کرد.

اما دورتموندی ها خیلی زود بار دیگر پیش افتادند. در دقیقه 55 بود که پاس در عرض مارکو رویس، پشت محوطه جریمه به سانچو رسید و او هم بعد از فریب مدافع حریف، با یک ضربه محکم، حساب کار را 3-2 کرد.

اما این نتیجه هم تا دقیقه 77 پا برجا بود تا اینکه پاتریک شیک، بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان دورتموند، ابتدا نوردی موکیه‌له صاحب موقعیت شد اما بورکی مانع گلزنی او شد ولی توپ برگشتی را پاتریک شیک با یک ضربه محکم به طاق دروازه، تبدیل به گل کرد.

در نهایت بازی با همین نتیجه 3-3 به پایان رسید تا لایپزیش با 34 امتیاز، همچنان در صدر جدول جای داشته باشد و دورتموند هم فرصت پیشی گرفتن از مونشن گلادباخ را از دست بدهد و با 30 امتیاز، رتبه سوم را حفظ کند.

دیدگاه‌ها