کد خبر : 1656428 | 27 آذر 1398 ساعت 09:40 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: قبول تساوی در این بازی سخت است

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند بعد از تساوی 3-3 تیمش با لایپزیش که مانع از رسیدن دورتموند به چند میلی‌متری لایپزیش صدرنشین شد گفت قبول این تساوی برای او خیلی سخت است.

فاوره: قبول تساوی در این بازی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند دیشب در خانه خود ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا به مصاف لایپزیش، صدرنشین این لیگ رفت و امیدوار بود  با پیروزی در این بازی خود را به یک امتیازی لایپزیش در صدر جدول رسانده و جلوتر از مونشن‌گلادباخ در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

 

1461198

 

شاگردان لوسین فاوره در زمین خود ابتدا از حریف 2-0 پیش افتادند ولی بعد بازی را 2-2 مساوی دیدند. زردپوشان وست‌فالیا سپس گل سوم را هم وارد دروازه حریف کردند اما بار دیگر این لایپزیش بود که موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا از این دیدار خارج از خانه یک امتیاز بدست آورد. دو گل تیمو ورنر و یک گل از پاتریک شیک باعث شد لایپزیش اختلاف خود با تیم دوم جدول را به سه امتیاز تبدیل کند.

 

لوسین فاوره که حالا تیمش با لایپزیش صدرنشین چهار امتیاز و با گلادباخ، تیم دوم جدول، سه امتیاز فاصله دارد گفت قبول اینکه تیمش نتوانسته در این بازی هر سه امتیاز را بدست بیاورد برای او واقعا دشوار است.

 

فاوره در پایان بازی گفت:" بازی خیلی خوب و خیلی سریعی بود. در شروع بازی هر دو تیم خیلی خوب پرس می‌کردند. ما بعد از آن مرحله هم خیلی خوب بودیم و در نیمه اول، تیم بهتر میدان ما بودیم. ما 2-0 جلو افتادیم و می‌خواستیم نتیجه را 3-0 کنیم. ما هم صبور بودیم و هم هوشمندانه بازی می‌کردیم ولی بعد دو گل دریافت کردیم و ناگهان شیرازه تیم از هم پاشید".

 

1461196

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" بعد از آن دو گل ولی توانستیم گل سوم را بزنیم و از این بابت به تیمم تبریک می‌گویم. بعد از آن بهتر بود از فرصت‌هایی که داشتیم برای زدن گل بعدی استفاده می‌کردیم. در نهایت پذیرش این نتیجه خیلی سخت است ولی من سعی می‌کنم به مسائل مثبت فکر کنم".

 

دیدگاه‌ها