کد خبر : 1656531 | 27 آذر 1398 ساعت 16:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 1 رایکا بابل 0؛

لیگ‌یک/ سه امتیاز مهم برای شاگردان فکری

تیم آلومینیوم اراک در دیدار خانگی و با گل زودهنگام پیمان میری به سه امتیاز رسید.

لیگ‌یک/ سه امتیاز مهم برای شاگردان فکری

به گزارش "ورزش سه"، شش دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر که به دلیل اتفاقات و آشوب های اخیر در تهران و شهرهای دیگر به تعویق افتاده بود، امروز برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال آلومینیوم اراک که چهار دیدار گذشته اش را با دو تساوی و دو شکست خاتمه داده بود و به همین دلیل به رتبه های میانی جدول رده بندی سقوط کرده بود، در خانه از رایکای بابل میزبانی کرد و در پایان توانست با گل پیمان میری که در دقیقه 8 زده شد، سه امتیاز حساس بازی را به حساب خودش واریز کند.


سوی دیگر این مسابقه تیم رایکا بود که شروع خوبی با اسماعیل شکوری داشت ولی سومین شکست پیاپی را تجربه کرد تا نشان دهد این تیم کار سختی برای ماندن در لیگ یک پیش رو دارد.


با این پیروزی شاگردان محمود فکری صعود خوبی در جدول رده بندی داشتند و 26 امتیازی شدند تا در فاصله 7 امتیازی با صدر جدول رده بندی قرار داشته باشند.

 

تیم رایکا هم 13 امتیازی باقی ماند تا در نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک، برای بقا مسیر سختی پیش رو داشته باشد؛ هر چند همین حالا شرایطش خیلی بهتر از شهرداری تبریز است که در ثانیه های پایانی بازی، از ملوان بندرانزلی گل خورد تا همچنان با یک برد و 7 امتیاز قعرنشین جدول مسابقات باشد.

دیدگاه‌ها