کد خبر : 1656593 | 27 آذر 1398 ساعت 19:25 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا؛ تنها یک قدم تا نیمکت آرسنال

به نظر می رسد میکل آرتتا، مربی جوان اسپانیایی فاصله ای تا نیمکت آرسنال ندارد.

میکل آرتتا؛ تنها یک قدم تا نیمکت آرسنال


به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاردین خبر از توافقات نهایی بین میکل آرتتا و مدیران باشگاه آرسنال داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی جوان از امشب مسئولیت فنی توپچی ها را بر عهده خواهد داشت. میکل آرتتا که در دیدار ابتدای هفته سیتی مقابل آرسنال روی نیمکت سیتیزن ها و به عنوان دستیار پپ گواردیولا نشسته بود، احتمالا تا سال 2023 هدایت آرسنال را بر عهده خواهد داشت و به جای فردریک لیونبرگ که بعد از اونای امری و به طور موقت سرمربی آرسنال بود، روی نیمکت توپچی ها خواهد نشست.

 

1461412

 

آرتتای 37 ساله که هیچ تجربه ای در کارنامه خود به عنوان سرمربی ندارد، از ژوئن 2016 در کنار گواردیولا کار کرده و 19 ماه پیش و قبل از انتخاب اونای امری نیز یکی از نامزدهای هدایت آرسنال محسوب می شد.

 

اخبار حاکی از آن است که سیتی حدود یک میلیون پوند برای جبران خسارت جدایی آرتتا از آرسنال خواسته است، اما هنوز این خبر رسمی نبوده و به نظر طرفین در انتظار گفتگوی رسمی برای حل این مسئله هستند. آرسنال در نه دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و امیدوار است با هدایت این سرمربی جوان، بتواند در پایان فصل و بعد از سه سال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

دیدگاه‌ها