کد خبر : 1656935 | 29 آذر 1398 ساعت 11:47 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای روزنامه‌نگار ایتالیایی

میکل آرتتا با آرسنال قرارداد امضا کرده

درحالیکه انتظار می‌رود پیوستن میکل آرتتا به آرسنال به عنوان سرمربی جدید این تیم امروز رسما اعلام شود فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی شد قرارداد آرتتا با آرسنال به امضا رسیده است.

میکل آرتتا با آرسنال قرارداد امضا کرده

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از اخراج سرمربی سابقش اونای امری به دلیل کسب نتایج ضعیف و رتبه بسیار بد این تیم در جدول لیگ برتر، تا امروز بدون سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد و فردی لیونگ‌برگ، ستاره سوئدی سابق این باشگاه و دستیار امری تا این لحظه به عنوان مربی موقت سکان هدایت تیم را به عهده داشته.

 

1461412

 

از زمان اخراج اونای امری، شایعات زیادی درباره جانشین او مطرح شد ولی به تدریج مشخص شد که میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی و نفر دوم کادر فنی این تیم از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت آرسنال به عنوان سرمربی برخوردار است.

 

دیروز رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که آرسنال و آرتتا به توافق نهایی رسیده‌اند و انتظار می‌رود امروز جمعه منصوب شدن او به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام شود.

 

1462020

 

در این میان،  فابریزیو رومانو روزنامه‌نگار ایتالیایی در توییتی مدعی شد که میکل آرتتا حتی قرارداد خود با آرسنال را هم امضا کرده است.

 

رومانو در همین توییت مدعی شد که کارلو آنچلوتی هم به زودی با اورتون قرارداد امضا خواهد کرد و این خبر هم صد در صد تایید شده است.

 

دیدگاه‌ها