کد خبر : 1656992 | 29 آذر 1398 ساعت 17:14 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با فلامینگو

کلوپ: در اروپا جام‌ جهانی باشگاه‌ها ارزش ندارد

یورگن کلوپ معتقد است اروپایی ها ارزشی برای جام جهانی باشگاه ها قائل نیستند.

کلوپ: در اروپا جام‌ جهانی باشگاه‌ها ارزش ندارد

به گزارش"ورزش سه"، لیورپول پس از برتری 2-1 بر مونتری مکزیک توانست به دیدار نهایی جام جهانی باشگاه ها راه یابد. قرمزها به زحمت و با گل دقیقه 90 روبرتو فیرمینو موفق به کسب پیروزی شدند. یک روز قبل از آن بازی لیورپول با تیم دوم خود که جوان ترین تیم تاریخ باشگاه در یک بازی رسمی محسوب می شد، 5-0 به استون ویلا باخت و نتوانست راهی نیمه نهایی جام اتحادیه شود.

یورگن کلوپ از دیدگاه اروپایی ها نسبت به جام جهانی باشگاه ها ناراضی است. برای او و لیورپول این می تواند سومین قهرمانی در چند ماه اخیر باشد و انگیزه های شان بسیار بالاست. حریف فردای لیورپول تیم فلامینگوی برزیل است که با پیروزی 3-1 بر الهلال، مجوز حضور در فینال را کسب کرد.

 

 

1458742

 

 

کلوپ در نشست خبری این بازی گفت:« شرایط ما نسبت به فلامینگو متفاوت است. بازی فردا برای فلامینگو یک بازی مرگ و زندگی است و اگر پیروز شوند، قهرمانان ملی خواهند شد ولی در مورد ما وضعیت فرق می کند. به ما می گفتند در انگلیس بمانیم تا با تیم اصلی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه حضور پیدا کنیم. یعنی آن تورنمنت را مهم تر می دانستند. متاسفانه در اروپا ارزشی برای جام جهانی باشگاه ها قائل نیستند ولی این دیدگاه باید تغییر کند. من و بازیکنانم شور و شوق زیادی برای بازی فینال داریم و می خواهیم یک جام دیگر را به هواداران تقدیم کنیم.»

 

قدرت فلامینگو:« در بازی نیمه نهایی همه دیدند که مونتری چقدر ما را اذیت کرد و فلامینگو نیز برای ما مشکل ساز خواهد شد. ژرژ ژسوس(مربی پرتغالی) کار بزرگی در فلامینگو انجام داده و به بدشانسی های این تیم پایان داد. او در بنفیکا و اسپورتینگ نتایج خوبی کسب کرد و می تواند مربی تیم های بزرگ اروپایی باشد ولی شاید او دوست دارد سال های بیشتری در ریو بماند. فلامینگو حریفی بزرگ و قابل احترام است.»

 

وضعیت فن دایک:« او در بازی قبلی مصدوم بود و بازی نکرد ولی امروز با ما تمرین کرد و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم در نهایت شرایطش چگونه خواهد بود. خواهیم دید فردا چطور می توانم ترکیب یازده نفره را انتخاب کنم.»

 

 

1461989

 

 

دیدگاه‌ها