کد خبر : 1657101 | 30 آذر 1398 ساعت 10:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: قهرمانی باشگاه‌های دنیا مثل فرود بر ماه است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش امروز در فینال جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود می‌گوید قهرمانی در این رقابت ها برای لیورپول مثل فرود آمدن بر ماه خواهد بود.

کلوپ: قهرمانی باشگاه‌های دنیا مثل فرود بر ماه است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ که تیمش لیورپول امروز در دوحه در فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف فلامینگوی برزیل می‌رود تا برای اولین بار شانس خود را برای فتح این رقابت ها بیازماید، می‌گوید این قهرمانی برای قرمزهای آنفیلد بسیار مهم است و قهرمانی برای او و شاگردانش در حکم فرود بر کره ماه خواهد بود.

 

1461409

 

لیورپول که با هیجده قهرمانی لیگ و شش قهرمانی در اروپا یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های دنیا است تا کنون موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان نشده است. لیورپولی‌ها در اینترنشنال کاپ که سابقا بین قهرمان اروپا و قهرمان کوپا لیبرتادورس برگزار می‌شد در سال های 1981 و 1984 دو بار به فلامینگو و ایندیپیندته باخته‌اند. قرمزهای آنفیلد سال گذشته هم در مقابل سائوپائولو شکست خورده و از قهرمانی در این رقابت ها بازماندند.

 

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم چطور باید با چیزی که تا حالا در این باشگاه تجربه نشده روبرو شویم. به نظرم تا حدودی مثل فرود آمدن بر کره ماه می‌ماند. قهرمانی در این جام برای هواداران آمریکای جنوبی مهم‌تر است ولی برای بازیکنان ما اینطور نیست".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بازیکنان ما هر بار که وارد زمین می‌شوند نشان می‌دهند که برای پیروزی بازی می‌کنند. اینکه کل یک کشور و کل یک قاره می‌خواهند فلامینگو برنده شود به نفع آنها است؟ نمی‌دانم. مردم مکزیک هم بیشتر از انگلیسی‌ها می‌خواستند پیروز شوند ولی ما آنها را شکست دادیم. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم".

 

دیدگاه‌ها