کد خبر : 1657548 | 02 دی 1398 ساعت 09:20 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

نامه اعتراضی پپ به لیگ برتر درباره بازی‌های زمستانی

پپ گواردیولا با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ برتر انگلیس نسبت به شلوغی برنامه‌ بازی‌های سیتی در این لیگ و کمبود استراحت تیمش در دوره زمستانی انتقاد کرده است.

نامه اعتراضی پپ به لیگ برتر درباره بازی‌های زمستانی

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش رسانه‌های انگلیسی، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ برتر انگلیس از برنامه مسابقات این تیم در دوران کریسمس و تعطیلات سال نو انتقاد کرده است.

 

1463054

 

گواردیولا پیش از این اعلام کرده بود که احتمال قهرمانی سیتی در لیگ برتر کم بوده و او می‌خواهد از این پس تمرکز اصلی خود را روی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کند. ولی برنامه فشرده بازی‌های سیتی مثل دیگر تیمهای انگلیسی در ماه ژانویه او را نگران کرده است.

 

گواردیولا که تیمش روز شنبه موفق شد لستر را 3-1 شکست دهد در مصاحبه با روزنامه تلگراف درباره نامه خود به لیگ برتر گفت:" من برای لیگ برتر یک نامه نوشتم و بعد از تشکر گفتم ما بعد از بازی با ولوز (روز جمعه) برای اینکه خودمان را برای بازی بعدی با شفیلد یونایتد (روز یکشنبه) آماده کنیم بیچاره می‌شویم. ما این هفته یکشنبه استراحت داشتیم ولی دوشنبه و سه‌شنبه تمرین خواهیم داشت و بعد یک شب و فردای بعدش را تعطیل هستیم. ما روز پنج‌شنبه هم تمرین خواهیم کرد و جمعه به مصاف ولوز می‌رویم".

 

 

دیدگاه‌ها