کد خبر : 1657876 | 03 دی 1398 ساعت 15:42 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعی کنیم مردم ماهشهر را درک کنیم؛ 

صالحی: فکر کردم داور می‌خواهد رادو را اخراج کند!

مهاجم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می گوید که داور مسابقه می توانسته در طول بازی مدیریت بهتری داشته باشد تا هواداران را هم کنترل کرده باشد.

صالحی: فکر کردم داور می‌خواهد رادو را اخراج کند! 

الیاس صالحی مهاجم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با دیدار روز گذشته تیمش در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم جام حذفی اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: ما برنامه ریزی خاصی برای این بازی داشتیم. آقای پاشازاده برنامه ویژه ای برای این بازی داشت، و هفته ها روی آن کار کرده بودیم، اما اسیر غافلگیری و اتفاقات فوتبالی شدیم. بعد از گل هم بازی قابل قبولی ارائه دادیم. بعد از گل خورده ما واکنش خوبی به بازی داشتیم و نشان دادیم شخصیت بالایی داریم. به بازی هم برگشتیم و آن صحنه پنالتی رخ داد که فکر می کنم، داور با ما نامهربان بود وگرنه به بازی برگشته بودیم و اتفاقات خوبی برای ما رخ می داد. می توانستیم تا آخر بازی پایاپای پیش برویم و حیف شد. اصلا ضد فوتبال بازی نکردیم و اصلا زیر توپ نزدیم یا دفاع صرف نکردیم. باز خدا را شکر که همه دیدند یک سری چیزها دست ما نبود. ما تمام تلاشمان را کردیم. خدا را شکر تمام کسانی که در استادیوم بودند و از خانه هایشان بازی را تماشا کردند، از ما راضی بودند ولی حسرتش در دلمان ماند و ای کاش داور با ما مهربان تر بود.

 

از مهاجم شهرداری ماهشهر در رابطه با صحنه ای پرسیدیم که با رادوشوویچ برخورد داشت ولی داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. او جنجالی ترین صحنه بازی را اینطور توضیح داد: من با رادو تک به تک شدم و دیدم سید جلال رفت توی دروازه. رادو با دست روی پای من آمد که دست اولش رد شد ولی دست دوم را روی مچ پای من آورد که پای تکیه گاهم بود و تعادلم به هم خورد. صد در صد پنالتی بود. باورم نمی شد که پنالتی نگرفت. فکر کردم داور می خواهد رادو را اخراج کند. به داور گفتم اگر صحنه را ببینی متوجه اشتباهت می شوی. من دروازه‌بان را رد کردم و داشتم ضربه را می زدم؛ توپ هم کامل برای من بود.

 

1463528

 

علیرغم اینکه حذف شدید، حضور در جمع هشت تیم پایانی مسابقات جام حذفی برای تیمی که در لیگ دسته دوم بازی می کند، نشان دهنده انسجام تیمی است. صالحی در واکنش به این موضوع بیان کرد: بله تیم ما در اوایل فصل به دلیل اینکه چند بازیکن جدید اضافه شده بودند، شرایط خوبی نداشت. ما هر 5 روز بازی داریم. بعد از 4 روز با پرسپولیس بازی کردیم و واقعا بازی های فشرده ای برگزار می کنیم. کارشناسان هم می توانند نظر بدهند که ما طبق سیستم و با توجه به ابزاری که داشتیم عمل کردیم ولی شرمنده هواداران و کادر فنی شدیم.


 
از الیاس صالحی در رابطه با حواشی انتهای بازی پرسیدیم که او در واکنش به این موضوع افزود: حقیقت اینکه اتفاقات آخر بازی را اصلا در ماهشهر ندیده بودم؛ بعد از اینکه داور پنالتی نگرفت آنها عصبانی شدند، ولی نباید این کار انجام می شد. به هر حال بعد از مدت ها یک شهر کوچک با تلاش کادر فنی و بازیکنان در فوتبال مطرح شده بود. مردم در ماهشهر خیلی فوتبال را دوست دارند. به نظرم پنالتی نگرفتن در بازی و از طرفی گرفتن میزبانی از تیم ما، باعث شد هواداران نتوانند خودشان را کنترل کنند. به نظرم داور می توانست مدیریت بهتری در بازی داشته باشد؛ او با تصمیمی که گرفت شیرازه تیم ما را به هم زد. در مجموع این کار را درست نمی دانم و فکر نمی کنم در آینده تکرار شود. 

 

1463530

 

مهاجم تیم شهرداری ماهشهر در رابطه با محرومیت از میزبانی در بازی های آینده گفت: هنوز صحت این خبر را نمی دانم ولی حق بدهیم به مردم ماهشهر. شهری که نیمی از بودجه ایران را تامین می کند، نباید یک استادیوم خوب داشته باشد؟ خیلی ازشهرهای کوچک تر امکانات بهتری دارند؛ به نظرم میزبانی نکردن روی دل مردم ماهشهر ماند. تمام شهرهای خوزستان یک استادیوم مناسب دارند. به هر حال این گلایه از مسئولان شهر وجود دارد. اینکه مردم می خواهند، یک استادیوم استاندارد در شهرشان داشته باشند. دو سال قبل هم این اتفاق افتاده بود و شاید اگر خودمان را جای مردم ماهشهر بگذاریم، بیشتر آنها را درک کنیم.

 

سوال پایانی از صالحی در مورد شرایط شهرداری ماهشهر در رقابت های لیگ دو بود که او در پاسخ به این سوال گفت: هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است و آقای پاشازاده هم به خاطر همین به ماهشهر آمدند. ما شانس اول صعود به لیگ یک هستیم. ابتدای فصل کمی بدشانسی آوردیم ولی این هفته بازی مهمی داریم و  به امید خدا می خواهیم هدیه خوبی به مردم بدهیم. در ادامه به امید خدا با تلاش کادر فنی و تمهیداتی که دارند و تلاش بچه ها این قول را به مردم ماهشهر می دهیم که هدیه خوبی به آنها بدهیم و سال خوبی را برای آنها رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها