کد خبر : 1658221 | 05 دی 1398 ساعت 13:16 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا: رونالدو یکی از بهترین های تاریخ است

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، کریستیانو رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ توصیف کرد.

برناردو سیلوا: رونالدو یکی از بهترین های تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا که در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و بسیاری او را لایق حضور در بین ده بازیکن برتر سال جهان می دانستند، مدعی شد حفظ روند فصل قبل برای او و منچسترسیتی کار دشواری خواهد بود، اما این ستاره خلاق پرتغالی هر روز در تلاش برای پیشرفت و بهتر شدن است.

 

1463991

 

برناردو سیلوا گفت: "رونالدو برای همه الهام بخش بوده و اگر او بهترین بازیکن تاریخ نباشد، قطعا یکی از بهترین ها به شمار می آید. کریستیانو رونالدو برای همه بازیکن یک نمونه بزرگ به شمار می آید. رسیدن به بالاترین سطح دشوار است، اما نگه داشتن همان شرایط طی سالیان متمادی دشوارتر بوده و اما این همان کاری است که همه ما باید سعی کنیم انجام دهیم.

 

شرایط منچسترسیتی و برناردو سیلوا؟ ادامه مسیر بعد از فصلی که پنج جام کسب می کنید هرگز آسان نیست. انتظارات زیاد است و شما باید خود را در بهترین شرایط حفظ کنید. من سعی می کنم هر روز بهبود پیدا کنم، بهتر شده و مطابق انتظارات باشم. روند فصل گذشته غیرقابل باور بود و بدیهی است که می خواهم بهتر از سال گذشته عمل کنم، اما رسیدن به این هدف گاهی اوقات کار ساده ای نیست. اما من می خواهم دوباره فرم فصل گذشته را تکرار کرده و خود را نشان دهم."

دیدگاه‌ها